Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig tyda stirrande dam!!


Ämnesstartare

dt var en sjukt vacker (faktiskt blond) dam på kske 30-40 år som stirrade på mig på bussen typ hela tid1 o när jag tittade åt hennes håll så log hon och tittade bort...............

vad betyder deeeeeeeet?

om jag var berusad hade jag gått fram och hälsat vänligt och satt mig bredvid mvh creep Rodnar

ångrar att jag ej satt kvar på buss1 för att kliva av på samma hållplats som henne.. bara för att se var hon skulle.. inte för att förfölja..... hon kske skulle till ica liksom?? Rodnar

vad ska jag göra om jag ser henne igen ngnstans?? brukar inte åka den bussen som går den tiden vanligtvis, men jag kanske gör nästa vecka bara för att.. RodnarRodnar världen är litennnn


   
Citera
Ämnesetiketter

Du får väl hälsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: (faktiskt blond)

Mycket glad

Vet inte vad det betyder. 


   
SvaraCitera

Gör som my dreams are her vetja.


   
SvaraCitera

Bläng tillbaka. Låt era blickar mötas, man vet aldrig vad som kan hända. Kanske kan bli något av det hela 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: dt var en sjukt vacker (faktiskt blond) dam på kske 30-40 år som stirrade på mig på bussen typ hela tid1 o när jag tittade åt hennes håll så log hon och tittade bort...............

Hur vet du att hon stirrade om hon tittade bort när du tittade åt hennes håll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon: Bläng tillbaka. Låt era blickar mötas, man vet aldrig vad som kan hända. Kanske kan bli något av det hela 😉

S3ON likes milf.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Ack de så vackra sekundrelationerna.. att skapa känslor i sig själv och en annan bara genom ett utbyte av blickar. 
Behöver inte betyda någonting. ser du henne igen.. sök ögonkontakt.


   
SvaraCitera

Razor:

S3ON likes milf.

Så kan det vara, alla har sina preferenser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon: Så kan det vara, alla har sina preferenser.

Är det även din preferens?


   
SvaraCitera

Razor:

Är det även din preferens?

Nej, är det din? Glad


   
SvaraCitera

#craving cock

min nya favorittagg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon: Nej, är det din? Glad

Kan inte påstå det, även om det mesta kan vara lockande under vissa perioder.


   
SvaraCitera

Razor:

Kan inte påstå det, även om det mesta kan vara lockande under vissa perioder.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Hur vet du att hon stirrade om hon tittade bort när du tittade åt hennes håll?

ja men hon vände jö på huvvet ca: 0,5 sek efter att jag lade min blick på henne varjjjjje gångggggg 


   
SvaraCitera