Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP MIG VÄLJA.


Ämnesstartare

NEMI:

Jaså, hurdå?:)

Mina höstskor har har sett sina glansdagar kan man säga. Har letat efter en känglik tingest som exemplen ovan.[smile]


   
SvaraCitera

NEMI:

Nu är du bara blyg! (Dödar du mig om jag läcker den?)

Aaa!! Iaf här på forumet! Dessutom är den emot reglerna här på UM så du åker ut, bara ut!!

El Guaje:

MVH
Fredrik.D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Aaa!! Iaf här på forumet! Dessutom är den emot reglerna här på UM så du åker ut, bara ut!!

Ok. fniss[cute]


   
SvaraCitera

NEMI:

Ok. fniss

Men vad tusan!! Du kommer få varning. Kanske åka in på anstalt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Men vad tusan!! Du kommer få varning. Kanske åka in på anstalt.

[blush] Älskar ju bilden!! Ta det som en komplimang!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Mina höstskor har har sett sina glansdagar kan man säga. Har letat efter en känglik tingest som exemplen ovan.

Aha okej[smile] Ja mina är inte heller så vackra[crazy] Går i converse fortfarande. Har aldrig haft ett par som överlevt mer än en höst/vinter. Hoppas på att dessa skall göra det däremot!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nr 1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp ett par Dr Martens i lila istället. Det skulle jag ha gjort. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar ytterst sällan vilja klanka ner på människors val av smak, men vad är det jag ser? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

nr 1

K

Purr Purr:

Köp ett par Dr Martens i lila istället. Det skulle jag ha gjort.

Hatar lila på mig själv[sad] Äger inte ett enda lila plagg. Plus att det inte går tillsammans med blåa jeans[no-no]

x_marty:

Jag brukar ytterst sällan vilja klanka ner på människors val av smak, men vad är det jag ser?

MICKET SNYGGA SKOR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Hatar lila på mig själv[sad] Äger inte ett enda lila plagg. Plus att det inte går tillsammans med blåa jeans[no-no]

Aw, vet hur det känns men svarta Dr Martens... Har alla. Har aldrig sett någon med lila Martens och blåa jeans, har bara sett olika nyanser av lila (av lack eller läder). [wink]

Och vadå "8 hål"? [confused]

x_marty:

Jag brukar ytterst sällan vilja klanka ner på människors val av smak, men vad är det jag ser? [chocked]

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purr Purr:

Aw, vet hur det känns men svarta Dr Martens... Har alla. Har aldrig sett någon med lila Martens och blåa jeans, har bara sett olika nyanser av lila (av lack eller läder).

Yes jag vet, men vill ändå ha ett par svarta[crazy] Kan inte tänka mig några andra med undantag för ett par låga vinröda.

Purr Purr:

Och vadå "8 hål"?

smartgirl.se är lite pinsamma av sig ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

undantag för ett par låga vinröda.

Vinrött verkar vara det nya "svarta". [sad]
14 hål verkar passa dig bättre, så ta det. [crazy]


   
SvaraCitera

Nummer två [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purr Purr:

Vinrött verkar vara det nya "svarta".
14 hål verkar passa dig bättre, så ta det.

Vet det med. Är dock ej en speciellt färgglad person så det är bara dom färgerna jag kan tänka mig på skorna[smile]


   
SvaraCitera