Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig våga gå till gymmet och skaffa gymkort


S3ON:

Men många.. Speciellt inom det yrket... 

Då undrar jag, rent spontant
...
Lyfter du ens?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints: Zumba är SKIIIIIIIIITKUL!

ska köra på d då!! har du några mer tips?


   
SvaraCitera

Lounge:

tack för svaren!!! min skräcktanke är att jag ska göra fel hela tiden och så ska alla glo på en. men får gå in med insikten att alla är nybörjare och att tränaren ej är ute efter att terra en.

taaaaaack!!

jag veeeeet. om man inte gör det man är rädd för kommer man ingenstans här i livet. jag ska göra detta imorgon och påminna mig om att berömma mig själv för att jag vågade.

tack!!

Mycket bra. Och oroa dig inte för eventuella snedsteg, sånt händer alla, det är okej, du är där för att träna, inte uppträda på Globen


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Stekaren:

Mycket bra. Och oroa dig inte för eventuella snedsteg, sånt händer alla, det är okej, du är där för att träna, inte uppträda på Globen

ja! det är så sant


   
SvaraCitera

Stekaren: Lyfter du ens?

i see what u did there!! Vitaly ftw! 

Fingerprints: Sluta var fördomsfull.

jag är bara vaksam, ok 🙁  


   
SvaraCitera

Lounge:

ska köra på d då!! har du några mer tips?

Jaa åå vill också, saknar zumban, brukade köra det med min mamma!
Vilket gym är det du ska gå på? Så kan jag tipsa utifrån deras utbud? Är det flex eller sats eller? Vet att Friskis inte har Zumba i alla fall.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints: Jaa åå vill också, saknar zumban, brukade köra det med min mamma!
Vilket gym är det du ska gå på? Så kan jag tipsa utifrån deras utbud? Är det flex eller sats eller? Vet att Friskis inte har Zumba i alla fall.

vad fint! forma i hässelby, men deras hemsida är nere för tillfället så får posta deras träningstyper sen


   
SvaraCitera

Lounge:

vad fint! forma i hässelby, men deras hemsida är nere för tillfället så får posta deras träningstyper sen

Aldrig hört om, spännande 🙂 Ja, publicera sen!Prova cirkelgym om de har det, det gillar jag. 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints:

Aldrig hört om, spännande 🙂 Ja, publicera sen!Prova cirkelgym om de har det, det gillar jag. 

finns ba i hässelby och kallhäll

vad är cirkel?


   
SvaraCitera

Lounge: vad är cirkel?

Kan i och för sig se lite olika ut, men man har olika övningar och stationer i ett rum. Man kör exempelvis två minuter på en station, sen byter man till nästa. Ofta är detta kombinerat med musik och peppande vrål från ledaren. 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints:

Kan i och för sig se lite olika ut, men man har olika övningar och stationer i ett rum. Man kör exempelvis två minuter på en station, sen byter man till nästa. Ofta är detta kombinerat med musik och peppande vrål från ledaren. 

åh låter ju najs.. om det är något som är bedrövligt jobbigt så beöver man ju bara stå ut i två min


   
SvaraCitera

Lounge:

åh låter ju najs.. om det är något som är bedrövligt jobbigt så beöver man ju bara stå ut i två min

Ja precis och oftast blir man peppad till att göra övningarna ordentligt just för att man har kort tid och att ledaren peppar en!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

nu r jag påväg dit för att skaffa gymkort.. nervigt


   
SvaraCitera

Bra beslut!


   
SvaraCitera

Kör hårt bra beslut!


   
SvaraCitera