Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Min bästa kompis har klivit ur mitt liv..


Hon kommer väl tillbaka om hon saknar dig eller inser att det hon gör är fel.


   
SvaraCitera

jag får det jag vill ha.
ha likadan inställning som mig. blanda det med vit (inte svart) magi så skaru få se på resultat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

fattar inte varför hon gjorde såhär

Hon kanske behövde stöd? Ville att du var kvar hos henne?

Skit i det just nu. Låt det vara en stund, hon kanske hör av sig till dig när hon behöver dig eller ja, någonting? Ni kanske hade en liten fight? En vänskap utan några storbråk som kan inträffa ibland är bara konstigt. Sms:a till henne att du inte förstår någonting om det som hände mellan er och att hon gärna kan komma till dig när hon känner för det och prata om saken. Ge henne lite tid.

Skulle det visa sig att din BFF inte hör av sig alls. Ja, då får du helt enkelt omvärdera din syn om henne. Riktiga vänner förlåter varandra, pratar om det och går vidare. Det är jobbigt, ja, är man bra vänner så ska man kunna prata med varandra.


   
SvaraCitera

låter inte som ni var så bra vänner om ni håller på sådär[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi e bästa vänner igen hon sa att hon trodde att jag var sur på henne därför hon inte svarade, ehm? men ja hon har gjort så förut. Nu väntar jag på att hon ska plugga klart hon tyckte det skulle bli tråkigt om jag skulle vara där och inte kunna störa henne så nu väntar jag på stan, suck.


   
SvaraCitera

du e BÖG [badgrin]


   
SvaraCitera

Jag säger som Sherly Clamp: MOOOOOVIIIIING OOOOON!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer tycks bli cp när det är killar i bilden [rolleyes]


   
SvaraCitera