Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, min hund fick just sin första utlösning!


Ämnesstartare

jag fatta inte att det var så här att ha hund, jag bevittna just en mycker vulgär syn. Min hund börjar rycka som han ska klia sig men rör inte på benet. Jag förstår inte mycket, men så får jag syn på hans stora erigerade, röda penis! Han sitter och luftjuckar bredvid mig i soffan och hoppar sedan ner för med en krökt rygg valsa runt på golvet medan hans underkropp mekaniskt juckar av sig själv. Han verkade inte veta vart han ska ta vägen och ställer sig med huvudet mellan frambenen och tittar förskräckt på denna monstermaskin som plötsligt har börjat leva sitt eget liv.
När jag senare kommer tillbaka efter att ha lämnat rummet i några sekunder sitter hunden i soffan, hans penis har återgått till normalt tillstånd och på filten sitter två våta sprutfläckar.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Min hund har blivit man!!!
Kommer det här numera höra till vardagen? Jag har aldrig haft så mycket att göra med hanhundar, jag kan ingenting om sånt här! Ska de verkligen spruta omkring sin säd utan att ha en tik i närheten på det här viset? Det känns väldigt jobbigt om han ska spruta ner allting i fortsättningen också.


   
Citera
Ämnesetiketter

framtidstron är död:

Det känns väldigt jobbigt om han ska spruta ner allting i fortsättningen också.

Ägd. Jobbigt läge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Ska de verkligen spruta omkring sin säd utan att ha en tik i närheten på det här viset?

hur gammal är han?? har aldrig varit med om och bor ändå med 3 hanhundar!


   
SvaraCitera

hahaha euw 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

hur gammal är han?? har aldrig varit med om och bor ändå med 3 hanhundar!

han fyller ett år om ett par månader. Så han har antagligen just kommit in i sin värsta pubertet.
Jag kolla runt lite och det verkar inte vara så vanligt, men händer vissa.

Kan ju inte vara farligt iaf att han får lite utlösning. Men jag skulle helst vilja att detta inte upprepades, han verkade ganska besvärad av det hela faktiskt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig varit med om det, har en hanhund på sju år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men jag skulle helst vilja att detta inte upprepades, han verkade ganska besvärad av det hela faktiskt 🙁

kan ju va nån löptik som lyckats kåta upp han [bigsmile]


   
SvaraCitera

Det är väl ungefär som med grabbarna kan jag tänka mig. [smile] Dom får okontrollerad utlösning i början av puberteten och sen slutar det. Var lugn, din hund kommer inte hålla på så hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Det är väl ungefär som med grabbarna kan jag tänka mig. Dom får okontrollerad utlösning i början av puberteten och sen slutar det. Var lugn, din hund kommer inte hålla på så hela tiden.

Mm, det var så jag tänkte, bara han inte visar sig vara en översexuell hund som juckar på allt och onanerar och saker. Det skulle vara jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

onanerar

Haha, bilderna i mitt huvud just nu är inte att leka med. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Haha, bilderna i mitt huvud just nu är inte att leka med.

🙁 ja usch för hundar som ägnar sig åt såna snuskigheter.


   
SvaraCitera