Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP! Min KK kissar på sig vid orgasm!


Ämnesstartare

Alltså när jag slickar, pullar eller knullar henne så börjar hon ibland kissa på sig och det förstör allt för oss båda. Hon försöker knipa och hålla sig med den bara rinner ut och det är inte lite heller! Och det förstör också hennes orgasm när hon försöker hinda kisset utan framgång. Och ja hon brukar kissa innan vi har sex, alltså precis innan så att det inte ska hända med det hjälper fan inte!

Behövs typ 2-3 handukar som e vikta under!
Kisset är inte färgat gult och stinker inte men om jag sätter näsan nära och sniffar så luktar det lite kissaktigt
Och morsan börjar undra varför det blir så mycket handukar per smutstvätt... liksom vi har sex varje dag så det blir väll... 14-21 handukar för fan per vecka! HJÄLP SNART ORKAR jag inte utan har sex med henne i duschen! Jag börjar misstänka att hon är inkontinent eller nåt för ibland så kissar hon på sig om man kittlar henne jättemycket!


   
Citera

Wet wet wet.


   
SvaraCitera

Först misstänkte jag fontänorgasm, men då måste hon ju i och för sig uppnå orgasm.

Låter jobbigt det där.


   
SvaraCitera

Du har hittat dig en riktig squirter, skatta dig lycklig.


   
SvaraCitera

Blir det så när hon kommer endast eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Blir det så när hon kommer endast eller?

Ja


   
SvaraCitera

Trolling... [crazy]


   
SvaraCitera

paras:

Ja

En squirter
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation
Sorry dude men jag skulle vara glad om jag vore du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Sorry dude men jag skulle vara glad om jag vore du

Nu börjar ja skämmas... ja kanske borde vara glad... men...

Kan man träna bort det här? kanske om hon börjar göra knipa med fittmusklerna regelbundet? 😛


   
SvaraCitera

paras:

Kan man träna bort det här? kanske om hon börjar göra knipa med fittmusklerna regelbundet? 😛

Som jag förstår det så är det inget man kan göra något ut, tvärtom verkar allt jag hittar om ämnet vara frågor om hur man får det snarare än undviker det.
Jag vet inte hur det skulle kunna undvikas, tyvärr
Operation verkar fungera, men det är jävligt extremt plus onödigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Som jag förstår det så är det inget man kan göra något ut, tvärtom verkar allt jag hittar om ämnet vara frågor om hur man får det snarare än undviker det.
Jag vet inte hur det skulle kunna undvikas, tyvärr
Operation verkar fungera, men det är jävligt extremt plus onödigt

Ok då ska jag väll embrace'a det här...


   
SvaraCitera

paras:

Ok då ska jag väll embrace'a det här...

Finns ju fler tjejer därute om det inte är något du gillar och för hennes del finns det killar som älskar det, trivs ni inte så byt runt och var gladare
du måste inte tycka om det


   
SvaraCitera

finns det inte några muskler man kan träna? asså när hon kissar så typ knipa och så som killar kan göra så de inte ska komma för tidigt. hon kan ju testa


   
SvaraCitera

Du har hittat en av de ovanliga tjejerna som får fontänorgasmer. Dessa är väldigt eftertraktade på marknaden, så håll hårt i henne. Vätskan är inte urin utan något annat, så det spelar ingen roll om hon har kissat precis innan ni har sex.

Skatta dig lycklig, för det är inte många män som träffar en sådan kvinna. Jag är iaf avundsjuk på dig [crazy]


   
SvaraCitera

Asha:

Trolling..

lol


   
SvaraCitera