Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Min snart 19-åriga pojkvän kan inte sätta ihop händerna och vicka på sina långfingrar...betyder det att han är efterbl


Ämnesstartare

Hej UM,

efter många månader tillsammans har jag märkt att min kille som fyller snart 19 inte kan lägga ihop sina händer, ta ner sina långfingrar och vända på fingrarna så han kan vicka på dem såhär: http://www.wikihow.com/Perform-a-Finger-Trick

Jag har försökt förjäves att lära honom men ingenting funkar. Jag har mina aningar om att han kan vara mentalt handikappad eller minst ha svåra inlärningsförmågor. Det känns som jag levt i förnekelse all den tid vi har varit tillsammans [sad][sad][sad]

Har ni några råd? Vad borde jag göra?

Tack


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

slå ihjäl honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

slå ihjäl honom

Har funderat på det, känns som att världen bör rensas av sådana människor. Ska försöka hitta styrkan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna tillbaka honom på särskolan och hitta en ny utan mental funktionsnedsättning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gör man[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hur gör man [sad]

kolla på länken!

dvärgkastarn:

Lämna tillbaka honom på särskolan och hitta en ny utan mental funktionsnedsättning.

Hittade honom på media...borde ha vetat bättre [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, byt ut honom!! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör det på honom da


   
SvaraCitera

show him the power....of your carneverous ways


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föreslår att du pratar med någon i din familj eller kanske en vän så att du inte behöver vara ensam i detta. Att prata med hans familj vore nog också bra, ibland kan föräldrar helt ignorera sådant som de inte vill se. Tråkigt när man upptäcker sånt här. Lycka till !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är bara att avliva, tyvärr alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bedårande


   
SvaraCitera