Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! MYSIGASTE sexställningen?


Ämnesstartare

Hej på er alla mystiska personer här. Nu är det så att jag och min pojkvän snart ska återförenas efter en månad ifrån varandra, och jag vill att vi ska få en så mysig kväll/natt som möjligt så jag undrar helt enkelt på lite bra tips på Riktigt mysiga sexställningar, helst med mycket ögonkontakt - som är otroligt skönt för både mig och min pojkvän (kanske helst lite skönare för honom då, hehe). Visst, missionären är mysig - MEN - riktigt jävla trist.. Hjälp mig! [bigcheers]


   
Citera

Varför kan det inte vara lika skönt för båda? [no-no]
Skedsex är mysigt.


   
SvaraCitera

säg att du har fått upp smaken för tvåan, mer behövs inte[crazy]


   
SvaraCitera

domybest:

missionären är mysig - MEN - riktigt jävla trist..

tycker den har oförtjänt dåligt rykte. den är helt klart "mysigast" i och med närheten. eventuellt att man ligger tvärt om, tjejen ovanpå, men fortfarande nära varandra.

andra ställningar är mer bara sexiga, saknar samma mysfaktor. även om det också är mysigt, fast inte mysigt-mysigt...


   
SvaraCitera

har ni aldrig haft sex förut el?[confused]

tycker ärligt talat inget slår missionären, det är mysigast


   
SvaraCitera
Correh

Det är väl jävligt olika, har ni haft sex förut borde ni veta vad ni själva tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Missionären är jättemysig jojo, men vill ju prova nåt annat mysigt också! 😀


   
SvaraCitera
Correh

domybest:

Missionären är jättemysig jojo, men vill ju prova nåt annat mysigt också! 😀

noboundaries1:

säg att du har fått upp smaken för tvåan, mer behövs inte[crazy]

[party] för killen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skedsex är mysigt.


   
SvaraCitera

Missionären slår alla enligt mig iallafall [smile]


   
SvaraCitera

Annars är det mysigt om du rider honom, fast du sitter inte upp utan lutar dig fram.. Typ omvänd missionären haha!


   
SvaraCitera

oskyddat örsex [bigcheers]


   
SvaraCitera

domybest:

som är otroligt skönt för både mig och min pojkvän (kanske helst lite skönare för honom då, hehe)

Va fan! Inte okej resonemang!


   
SvaraCitera

Kan inte alls förstå att höjden av lycka för många killar tycks vara att föra in sin penis i någon annans analöppning.


   
SvaraCitera

Nachac:

Kan inte alls förstå att höjden av lycka för många killar tycks vara att föra in sin penis i någon annans analöppning.

Ditto, vem vill ha baja på snorren egentligen ?


   
SvaraCitera