Aviseringar
Rensa alla

Hjälp någon=


Ämnesstartare

Jag har just upptäckt att min pojkvän på olika communities skrivit till massa tjejer att de är snygga, söta etc. Jag blir så jävla besviken och sårad att han gör så här. Jag själv är rätt svartsjuk av mig och har därför brusat upp en del mot honom, det har t.o.m tagit slut en gång p.g.a. det. Jag vet inte vad jag ska göra nu, överreagerar jag bara eller vad fan ska jag tänka?

Har även märkt att han inte har sina kondomer kvar, men eftersom vi inte ens använde kondom i början vet jag inte om han skulle använda dom nu heller. Jag frågade och han sa att han hade slängt dom eftersom han inte behövde dom längre. Men det verkar konstigt det också.

Hjälp någon?

ÄNDRAT 2008-10-17 10:03

ÄNDRAT 2008-10-17 10:05
Fick även en kommentar av honom alldeles nyss. Se nedan.

Jävla snoker! Du får sluta spionera på mig, jag blir fan förbannad, oxå måste du ha en förklaring för en sån löjlig sak... Jag är en trevlig människa(FATTA!) och för att kunna prata och skapa nytt umgänge så får man lägga till charmen och ge denna person en komplimang, och sen är det bara att tuta å köra... det skulle ju låta ganska dumt om jag säger till en främande: Tja, är allt bra? FATTA DETTA eller brinn i helvetet!


   
Citera

de är väl bara att fråga rakt ut?
och man kan skriva till folk att dom är snygga fast man är kär/älskar ngn annan.
Liksom om du går förbi en "jättesnygg" kille, nog fan tänker du det då, du säger/skriver det bara inte till han.. Ser ingen större skillnad i det.

Förstår dock varför du blir sårad men du överreagerar också,


   
SvaraCitera

Nä, jag tycker inte att du överreagerar. Om det hade varit MIN pojkvän skulle han veta att han levde. För jag är galen.


   
SvaraCitera

Hugg av honom huvudet och drick hans blod!
Ska det vara så jävla svårt att fatta det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BleedingLovex:

och man kan skriva till folk att dom är snygga fast man är kär/älskar ngn annan

Det är ju så jävla respektlös, förstår inte varför man gör så medvetet om man har pojk/flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Det är ju så jävla respektlös, förstår inte varför man gör så medvetet om man har pojk/flickvän.

Du är väldigt naiv om du tror att du är den enda som han "får" tycka att är snygg/söt/whatever..

men.. om han kastar ut sig lite för mycket komplimanger till random folk kanske ilskan är befogad..


   
SvaraCitera

Man får säga att nån är söt/snygg. Man får däremot inte ha sex med andra om man inte kommit överens om det.


   
SvaraCitera

Tänk på att det är dig han är tillsammans med, de flesta utav oss kan tycka andra är söta, snygga osv, men vi blir inte tillsammans med dem för det?

Du tycker väl ändå inte att det inte finns någon förutom din pojkvän?

Om du gör det borde du tänka om.


   
SvaraCitera

SUKOF:

För jag är galen.

[love]

till TS:klart som fan man kan tycka att nån är attraktiv även man är i ett förhållande,man behöver inte tycka att ens partner är den snyggaste i världen.MEN om hans kondomer försvinner spårlöst utan nån vettig förklaring,gör slut fan,klart man inte slänger kondomer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle ha reagerat som du.
prata med honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr T:

Du är väldigt naiv om du tror att du är den enda som han "får" tycka att är snygg/söt/whatever..

levautanperfektion:

Man får säga att nån är söt/snygg. Man får däremot inte ha sex med andra om man inte kommit överens om det.

Jonnybravo91:

de flesta utav oss kan tycka andra är söta, snygga osv, men vi blir inte tillsammans med dem för det?
Du tycker väl ändå inte att det inte finns någon förutom din pojkvän?

Saken är inte den att han inte får tycka andra är snygga, det jag reagerar över är att han uttrycker det till dom. Vilket jag tycker är respektlös eftersom han faktiskt har en flickvän, självklart tycker man att andra är snygga men man behöver ju faktiskt inte säga det.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tözen:

MEN om hans kondomer försvinner spårlöst utan nån vettig förklaring,gör slut fan,klart man inte slänger kondomer.

Jo, börjar bli lite (jävligt) misstänksam nu. Fast han brukar oftast inte använda kondom när han ligger, vad jag har fått fram. Vet inte vad jag ska tro.


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Jo, börjar bli lite (jävligt) misstänksam nu. Fast han brukar oftast inte använda kondom när han ligger, vad jag har fått fram. Vet inte vad jag ska tro.

PRAaaaata me haaan... mår du dåligt o han inte ändrar sig... hoppa av tåget då !! [y]


   
SvaraCitera

alltforingenting:

snygga, söta etc.

Jag säger också till folk att dom är söta eller så ibland, det "betyder" ju knappast någonting, men det beror väl på på vilket sätt man säger det också. Om det verkar vara hans tidsfördriv att sitta och glo på tjejer och säga att dom är söta och snygga är det ju lite mysko.

alltforingenting:

Har även märkt att han inte har sina kondomer kvar

Försök att inte göra en så stor sak av det, och lita på vad han säger. Lita dock inte FÖR myckte på honom, för han verkar inte vara hundra procent ärlig av sig.

SUKOF:

För jag är galen.

[love][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

PRAaaaata me haaan

Alltså jag frågade lite snabbt igår och han sa bara att han måste få ge ut komplimanger. Och nej, det gör han inte i vanliga fall utan har börjat med det nu. Vad jag vet iaf.


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Alltså jag frågade lite snabbt igår och han sa bara att han måste få ge ut komplimanger. Och nej, det gör han inte i vanliga fall utan har börjat med det nu. Vad jag vet iaf.

tror att han vill ha uppmärksamhet kanske? bekräftelse att han duger kanske?

gör typ samma sak, dock inte när ja har flickvän... men annars flörtar ja för att känna mig omtyckt.. får ju respons på nått sätt... [shake]

ger du han komplimanger nångång?


   
SvaraCitera