Aviseringar
Rensa alla

Hjälp någon=


Ämnesstartare

elpedroo:

ger du han komplimanger nångång?

Ja, inte hela tiden men lite då och då. Just nu har vi det väldigt dåligt i förhållandet, så det kan ju klart vara en orsak. Men jag tycker ändå inte att man ska göra sånt.


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Ja, inte hela tiden men lite då och då. Just nu har vi det väldigt dåligt i förhållandet, så det kan ju klart vara en orsak. Men jag tycker ändå inte att man ska göra sånt.

ja förstår dig... respektlöst .. iknow

men hade inte det vart skönt/kul om nån sa nått fint om ditt utseende lr nått, av nån du inte känner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

men hade inte det vart skönt/kul om nån sa nått fint om ditt utseende lr nått, av nån du inte känner?

Jo, men man ska fortfarande inte göra så om man har pojk/flickvän. Det var inte så att han gjorde det av en fin gest, då skulle han ju gjort det innan också. Eller hur?


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Det var inte så att han gjorde det av en fin gest, då skulle han ju gjort det innan också. Eller hur?

innan ni blev ihop?
mm.. kanske det ... lr så mår han dåligt under förhållandet så han söker bekräftelse från ett annat håll? vet inte ... gissar lite här [blush] ... vet inte hur han e...


   
SvaraCitera

alltforingenting:

FATTA DETTA eller brinn i helvetet!

Hahahaha, fyfan vad kul det där ser ut 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

fyfan vad kul det där ser ut 😀

[smile] Well, det är min überbrighta pojkvän.


   
SvaraCitera

alltforingenting:

FATTA DETTA eller brinn i helvetet!

[crazy] hahahaha

ok.. hade fel uppfattning.. sorry.. han e hejdå


   
SvaraCitera

Jag tycker definitivt att du överreagerar. Bara för att man är i ett förhållande så blir man inte blind. Det är klart att man håller sig till förhållandets regler och inte går runt och har sex med andra, men att man ger andra komplimanger är verkligen ingenting att bli galen över.

Sen det där med kondomerna var bara löjligt. Jag har då slängt kondomer när jag inte haft någon användning för dem, men inte fan betyder det att jag är otrogen. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

innan ni blev ihop?
mm.. kanske det ... lr så mår han dåligt under förhållandet så han söker bekräftelse från ett annat håll? vet inte ... gissar lite här ... vet inte hur han e...

Under hela vårat förhållande istället för bara nu. Därför antar jag att det är för att vi har det dåligt tillsammans just nu, vilket också gör att det är mitt eget fel.

elpedroo:

ok.. hade fel uppfattning.. sorry.. han e hejdå

Han brukar inte reagera på det där sättet i vanliga fall, han är egentligen rätt lugn. Men nu har allt gått överstyr, allt jag gör reagerar han över och blir förbannad.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nevon:

Det är klart att man håller sig till förhållandets regler och inte går runt och har sex med andra, men att man ger andra komplimanger är verkligen ingenting att bli galen över.

Han har mestadels tjejkompisar, varav han har legat med minst 3/4, som alla är snygga. Jag blir orolig. Kan också nämna att det var så han hittade de flesta, genom komplimanger som leder vidare.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Unexpected:

Försök att inte göra en så stor sak av det, och lita på vad han säger. Lita dock inte FÖR myckte på honom, för han verkar inte vara hundra procent ärlig av sig.

Jo, det blir inte bättre av att vi bor 40 mil ifrån varandra och han har en väldigt stor sexlust. Det blinkar varningslampor.


   
SvaraCitera

haha hans reaktion..

dumpa svinet


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Han brukar inte reagera på det där sättet i vanliga fall, han är egentligen rätt lugn. Men nu har allt gått överstyr, allt jag gör reagerar han över och blir förbannad.

[sad]älskar ni varandra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

älskar ni varandra?

Det är sagt så. Jag har alltid varit tveksam till det här förhållandet, men jag tycker om honom otroligt mycket när vi väl träffas. Han älskade mig iaf, nu vet jag inte längre. Förstår honom dock, vi har haft så mycket konstigheter för oss nu på sistone.


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Han har mestadels tjejkompisar, varav han har legat med minst 3/4, som alla är snygga.

Medan ni var tillsammans eller innan?

Om det är det sistnämnda så behöver det inte betyda någonting annat än att han har lätt för att behålla gamla flickvänner/"ligg" som vänner.

Jag hade en gång en flickvän som var ungefär som du när det gäller sånt här, och det höll på att driva mig till vansinne. Det finns ingenting mer irriterande än när ens flickvän vägrar lita på en och därför måste läsa allt man skriver på internet och jämt måste veta vilka man umgås med. Men vad vet jag. Dina farhågor kanske stämmer.


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Förstår honom dock, vi har haft så mycket konstigheter för oss nu på sistone.

om du förstår han, vem är det som ska ändra sig tycker du... du lr han? [confused]


   
SvaraCitera

alltforingenting:

FATTA DETTA eller brinn i helvetet!

[confused] Dumpa.

alltforingenting:

Jo, det blir inte bättre av att vi bor 40 mil ifrån varandra och han har en väldigt stor sexlust. Det blinkar varningslampor.

Ja, dumpa. Han får dig inte att må bra, eller hur? Dumpa [y]


   
SvaraCitera