Aviseringar
Rensa alla

Hjälp någon=

Ämnesstartare

Mawns:

Hm. Jag känner igen scenariot, och han svar är ett väldigt vanligt sätt att bortförklara sig på om man känner sig skyldig. Vilket betyder att han känner sig skyldig. Och att han vet att han gjort fel, men förnekar det.

Men hur ska jag kunna konfrontera honom på ett bra sätt? Han kommer ju bara slå bort sina gärningar hela tiden.

SvaraCitera

alltforingenting:

Jag har just upptäckt att min pojkvän på olika communities skrivit till massa tjejer att de är snygga, söta etc.

Dumpa, Dumpa och åter dumpa [tired]

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle inta acceptera det. skulle bli väldigt sårad. att på communitys flörta med andra tjejer för bekräftelse - vad säger det om hans respekt för dig? skulle han gilla om du va medlem på massa communitys o skrev till random killar att du tycker de är snygga?

SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

jag skulle inta acceptera det. skulle bli väldigt sårad. att på communitys flörta med andra tjejer för bekräftelse - vad säger det om hans respekt för dig? skulle han gilla om du va medlem på massa communitys o skrev till random killar att du tycker de är snygga?

Ärlig talat vet jag inte om han skulle bry sig eller inte, han skulle nog inte säga det till mig iaf. Han är inte svartsjuk av sig, medan jag är väldigt svartsjuk. Vi har rätt olika syn på saker och ting, men jag blev jättesårad av hans beteende iaf.

SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Vi har rätt olika syn på saker och ting, men jag blev jättesårad av hans beteende iaf.

jag skulle se det som en sorts otrohet iaf. sånt gör man kanske om aman är singel. det handlar ju om respekt för sin partner.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

jag skulle se det som en sorts otrohet iaf. sånt gör man kanske om aman är singel. det handlar ju om respekt för sin partner.

Samtidigt har ju inte heller jag visat någon större respekt när jag inte litar på honom och snokar i allt och ingenting. Men nu var det ju befogat, men ändå.

SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Samtidigt har ju inte heller jag visat någon större respekt när jag inte litar på honom och snokar i allt och ingenting

nej, du har inte visat respekt, men two wrongs dont make a right som man säger. Denna gång är det ju som sagt befogat.

han borde väl veta att du snokar? hade jag vetat det hade jag försökt vara mer diskret. kanske han var/är iofs

SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

han borde väl veta att du snokar? hade jag vetat det hade jag försökt vara mer diskret. kanske han var/är iofs

Ja, han vet att jag snokar. Jag vet inte om han bara skrev sådär till henne för att göra mig förbannad, att ge igen på något sätt. Jag snokade ju innan han började göra sådär.

SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Jag vet inte om han bara skrev sådär till henne för att göra mig förbannad, att ge igen på något sätt.

mm lite tänker jag att om jag visste att min kille snokade runt allt jag gjorde, så skulle jag kanske skriva oseriösa flörtmeddelnaden till folk för att kolla om han fortfarande snokar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

mm lite tänker jag att om jag visste att min kille snokade runt allt jag gjorde, så skulle jag kanske skriva oseriösa flörtmeddelnaden till folk för att kolla om han fortfarande snokar.

Det är ungefär det jag funderat på. Dock var det inte oseriöst, men det kan ha varit som du sa. Men tjejerna innan, som var hans kompisar, skrev han att han saknade dom till. Men det kan ju faktiskt vara rent vänskapligt också, jag kanske bara förstorar upp allt...

SvaraCitera

alltforingenting:

ganska dumt om jag säger till en främande: Tja, är allt bra? FATTA DETTA eller brinn i helvetet!

Okej? Han låter lite väl omogen. [shake]

Men iallafall, om han bara skriver till tjejer att de är söta och snygga borde det väl inte göra så mycket? Men om han skriver mer än så till dom, alltså lite mer kärleksaktigt och så, DÅ är det ju för mycket..
Men men, man kan ju inte heller tänka att pojkvännen inte tycker andra är snygga - för det gör han, för det gör alla. Bara för att man blivit tillsammans med nån betyder det ju inte att man slutar tycka att andra är snygga. [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Men tjejerna innan, som var hans kompisar, skrev han att han saknade dom till. Men det kan ju faktiskt vara rent vänskapligt också, jag kanske bara förstorar upp allt...

jo du verkar förstora rätt mkt, kanske har du drivit honom ifrån dig genom ditt beteende [sad] du måste ju välja dina strider. nu hade du haft befogenhet för din svartsjuka t ex. men i andra fall låter det inte som det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Men men, man kan ju inte heller tänka att pojkvännen inte tycker andra är snygga - för det gör han, för det gör alla. Bara för att man blivit tillsammans med nån betyder det ju inte att man slutar tycka att andra är snygga.

Nej, det är jag fullt medveten om. Men man skriver ju inte sånt om man har flickvän?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

dörrhandtaget:

jo du verkar förstora rätt mkt, kanske har du drivit honom ifrån dig genom ditt beteende du måste ju välja dina strider. nu hade du haft befogenhet för din svartsjuka t ex. men i andra fall låter det inte som det.

Alltså det är ju det som är det jobbiga, jag vet ju inte när det är "allvar" och när det inte är det.

SvaraCitera

alltforingenting:

Men man skriver ju inte sånt om man har flickvän?

Det finns det ju många som gör.. Och kanske menade han på ett vänskapligt sätt? Man ska ju få skriva till folk att man tycker de är söta/snygga utan att bli utskälld, tycker jag iaf.

SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Och kanske menade han på ett vänskapligt sätt?

Jag förstår inte hur det kan vara på ett vänskapligt sätt om man skriver såna saker till motsatta könet.

SvaraCitera