Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP NU! Ang. Blogg.se


Ämnesstartare

Har under en längre tid försökt lägga in youtube "klipps" i bloggen. Har googlat och det verkar inte vara några större bekymmer. Mitt problem gäller den här "uppdaterings" knappen som jag inte har! Hur sjutton gör man då?


   
Citera
Ämnesstartare

vad har ru för blogg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken uppdateringsknapp?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Maggz0r:

Hur sjutton gör man då?

Hm, fattar inte vad du menar med uppdateringsknapp?

men för att lägga in youtubeklipp:
Klicka på den lilla HTLM-ikonen bland alla ikoner i "Inläggsrutan"..klistrar in den långa youtube-länken (inte den vanliga i sökfältet utan den till höger om klippet på youtube).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

men för att lägga in youtubeklipp:
Klicka på den lilla HTLM-ikonen bland alla ikoner i "Inläggsrutan"..klistrar in den långa youtube-länken (inte den vanliga i sökfältet utan den till höger om klippet på youtube).

Jo, men det vet jag. Allt det har jag gått igenom hundratals gånger känns det som. Men i den HTLM ikonen, där man skall klistra in det, där skall man kunna trycka på en "knapp" eller "länk" som heter uppdatera. För att det sedan skall postas i bloggen. Men jag har ingen sådan. Om du förstår :S


   
SvaraCitera
kachin

Maggz0r:

har ingen sådan.

har inte heller det när jag öppnar rutan först, men gör rutan större sen så kommer den [bigsmile][party]


   
SvaraCitera

kachin:

gör rutan större sen så kommer den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

har inte heller det när jag öppnar rutan först, men gör rutan större sen så kommer den

Men hallå! Tack så mycket! Jag har funderat på hur man gör detta ett jäkla tag. Vilken luring! [bigsmile]


   
SvaraCitera
kachin

Maggz0r:

Men hallå! Tack så mycket! Jag har funderat på hur man gör detta ett jäkla tag. Vilken luring! [bigsmile]

Haha 😀 np [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni verkar rätt kunniga på det här med blogg osv. Är fruktansvärt trött på min header, inte personlig överhuvudtaget. Den ingår liksom när man blir medlem och jag har ingen aning om hur man designar en egen. Hur bör man då gå till väga? 🙂


   
SvaraCitera
Åtta

Maggz0r:

Hur bör man då gå till väga? 🙂

Du pratar med någon som kan använda sig av valfritt bildredigeringsprogram, ger personen de rätta dimensionerna och väntar på resultat. Sedan ändrar du det relevanta partiet i din stilmall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ännu en fråga. Om jag vill klistra in en annons, för att ha det på högersidan i bloggen, var klistrar jag in koden någonstans då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera