Aviseringar
Rensa alla

Hjälp nu!


Ämnesstartare

Jo, vi kör den taktiken nu. Inne på rummet till middag, sen ska min kille prata med mamman medans jag bäddar och sen ska syrran få "utskällning" av mammam för att hon inte lämnar oss ifred och sen ska vi mysa mer och kolla film i det vanliga rummet och hon ska vara där en stund bara vi får vara själva en stund på vi blir bekväma 🙂


   
SvaraCitera

Ja det är väl enda sättet om hon inte kan lyssna då ni säger till henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp, snart middag så vi får väl se vad som händerShockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi ska göra fruktsallad så hela hans familj kommer va med (mamma, pappa, syster) och jag och han så bi "tjuvstartar" lite innan så att det inte blir pinsamt. Då kan vi nog kyssas lite också eftersom vi inte bara kan vara helt stela en hel kväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*vi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙂                                         


   
SvaraCitera

Hur länge har ni varit tillsammans?
Eller är de bara runt familjen ni känner er stela så ni behöver en liten stund för et själva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi har vart tillsammans i 7 månader:)    Det är lite stelt i början varje gång, varför vet jag inte. Vanligtvis brukar vi vara själva och då går det jättebra efter ca 5 min. När familjen/familjerna är med blir det lite stelt och skämmigt - varför vet jag inte men det blir jättebra efter ett tag. 


   
SvaraCitera

Okej Mycket glad Tänkte om ni va helt nya tillsammans kan det ju vara jobbigt att ens familj är i närheten.
Ni kanske bara kollar vart ni har varandra för stunden innan ni blir helt borta i varandra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej våra familjer kände varandra innan vi blev tillsammans men det är pinsamt att de kollar konstigt på oss om vi hälsar på eller tvärt om och vi har varit i rummet med stängd dörr länge. Vanligtvis så bara pratar vi och myser men efter ett tag så skickar de in hans syster för att kolla så vi lever 😉 då är det okej att hon är med för annars skulle det kännas taskigt. en stund går bra i alla fall men inte när hon är sådär jobbig!


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror:
nej våra familjer kände varandra innan vi blev tillsammans men det är pinsamt att de kollar konstigt på oss om vi hälsar på eller tvärt om och vi har varit i rummet med stängd dörr länge. Vanligtvis så bara pratar vi och myser men efter ett tag så skickar de in hans syster för att kolla så vi lever 😉 då är det okej att hon är med för annars skulle det kännas taskigt. en stund går bra i alla fall men inte när hon är sådär jobbig!

Tro mig inte alltid kul att vara den som blir ditt skickad för att "kolla så folk lever"
Det är en familjegrej tror jag. Att kolla konstigt på folk när det kommer ut från ett rum när dörren varit stängd. 

Hon kommer ge med sig kan jag tänka mig. Inte lika kul när ni inte bryr er i henne längre osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, föräldrarna har värsta kontrollbehovet hela tiden vad man gör. det är jobbigt!


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror:
mm, föräldrarna har värsta kontrollbehovet hela tiden vad man gör. det är jobbigt!

Vissa att inget händer om man är ensamma. Planera in en helg då det bara är ni två själva i huset. Om det nu skulle gå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det lät ut som en bra idé, man kan ju börja med kanske en kväll och sen öka.


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror:
det lät ut som en bra idé, man kan ju börja med kanske en kväll och sen öka.

En kväll är alltid bra att börja med. Behöver ju inte heller vara att dom kommer hem dagen efter utan bara sen på natten.


   
SvaraCitera