Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, NU


Ämnesstartare

Hej, jag behöver verkligen hjälp och är jätteorolig. Jag är bara 13, fyller 14 i höst och jag tror att jag är gravid. Min mens är försenad med 1 vecka och 3 dagar, mina bröst ömmar asmycket och jag tror att dom har växt lite.. Hade mensvärk dom dagarna som jag skulle fått min mens, men ja, fick den aldrig. Brukar ha regelbunden och har haft i ett år, plus att jag hade mens 2 ggr tror jag, efter att jag hade sex sist. Skyddade mig varenda gång & tror inte att killen fick utlösning någon gång för att vi inte höll på så länge, och finns vissa tecken på att jag är gravid men är typ bara dom. Behöver verkligen hjälp för att jag är så ung, ska till UM på onsdag med kompisar och sen fixa grav test. Men om man ska göra abort, måste man ta med sig förälder och så? För har verkligen haft jättemycket problem hemma med min familj osv, så skulle verkligen vara hemskt för mamma att få veta det här också och hon skulle bli fett besviken på mig osv, skulle inte kännas bra alls.. Vet att jag har satt mig i skiten själv, men det borde ju inte va problem eftersom att jag skyddade mig och sånt, så snälla någon.. Hjälp mig? 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera