Aviseringar
Rensa alla

Hjälp nuuu !!! 🙁


Ämnesstartare

okej dt kanske blir en liten lång histora .. men jag ber er och läsa och kma med hjälp ..
Jag är en tjej som går i gymnasiet och Det är så att jag har en killkompis , han går i min parallelklass .. vi umgås ganska mkt i skolan och driver alltid med varandra .. Den sista tiden innan sommarlovet satt vi alltid tsm i sofforna , så fort vi hade rast samtidigt var vi med varandra .. Jag såg alltid dt som att vi va skit bra kompisar. Sen har jag och min närmaste tjej kompisar grillat och jag sa t några killkompisar att också kma men dom kunde inte , MEN dt va bara den hära killkompisen som kom .. Han brukar alltid hoppa på mej , sen har han även tafsat på mej ett par gng [rolleyes] hihi , Sedan har han även kommenterat att jag har jätte vackra ögon , men ändå .. nu har han rest t grekland , och vi chattade för några dagar sedan , sen sa han att jag skulle sätta på min webbkamera men jag ville inte , utan sa t han att sätta på hans kamera och så gjorde han dt direkt .. sen satte jag även på min , sen sa han typ " ser att ditt hår har växt , men du passar ändå i allt =) " .. sen sa han att när han kmr tbaka ska vi ut på bio och midda .. och jag sa akeej .. sen sa han, asså dejt. sen från ingenstans börja han fråga mig , hur mga killar haru varit med ? , hur långt haru gått med en kille ? .. sen från ingenstans fråga han : Ifall vi blev tsm , hur långt skulle du gå med mej ? , sen sa jag , inte mer än sex .. och han sa , okej dt lugnt .. pressar itne dej t nått 😉 Och sen fråga jag han , ifall han gillar nån i skolan , och så svara han: ja , och la t en gubbe som skämdes.. sen satt vi me webbkamerorna på i typ 4 timmar .. och så är dt alltid han som skriver i msn först t mej ..
Vad betyder allt dt hära?? , vad haru fått för bild över dt hära efter att du läst detta ? .. jag behöver verkligen hjälp , för jag börjar gilla hnm mer och mer ..
skulle vara verkligen tacksam över seriösa svar 🙂


   
Citera

AAAAH MY EYES
Image


   
SvaraCitera

Lament:

AAAAH MY EYES

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Han vill smaka


   
SvaraCitera

Begär du att folk ska orka läsa den där texten kan du väl åtminstone lära dig att skriva hyfsat normalt?

Men jag vet inte, han verkar gilla dig, men hur vet jag väl inte.
Han verkar rätt oseriös iaf, man brukar inte ställa sådana frågor till folk som man är seriöst intressade av. Hela grejen känns rätt omogen.


   
SvaraCitera

Du gillar han,han gillar dig. Förutom din oförmåga till styckesindelning ser jag inga problem.


   
SvaraCitera

Link:

Begär du att folk ska orka läsa den där texten kan du väl åtminstone lära dig att skriva hyfsat normalt?


   
SvaraCitera

han gillar dig!


   
SvaraCitera

Han verkar ju gilla dig med tanke på hur mycket han hör av sig till dig.

Men jag vet ju inte exakt hur bra han känner dig för ifall han inte känner dig så bra och börjar snacka om 6 direkt då kanske han bara är ute efter det :/


   
SvaraCitera

Han vill ligga. Låt honom ligga. Jag gillar killen


   
SvaraCitera

Låt honom ligga!!

(Inte läst texten, litar på Karls omdöme)


   
SvaraCitera

lär dig svenska först så blir det nog bra


   
SvaraCitera

självmord är lösningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för dom flesta av svaren .. och ja jag vet jag skrev slarvigt , men dt e för jag skriver så på nätet ..
Aa dt låter som att han vill ha sex och sånt .. han har haft dt förut med ett par tjejer och jag har sagt t han att sånt håller jag inte på mej .. och han respekterar det, han pushar ingen t det.
Vi har känt varandra ganska länge. I början var det mer att vi skojade med varandra men som sagt , så har den sista tiden varit mer seriöst. Han har sagt ett par gånger att vi ska gå ut på promenad och sånt. Jag har aldrig sagt något sånt till honom ..
Som när vi t.ex. skulle grilla , han kom för att jag var besviken på dom som inte kom , annars skulle han aldrig kma ..
Men efter har läst dom vettiga komentarerna så känns det lite bättre =) ,


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera