Aviseringar
Rensa alla

Hjälp rakad eller ej?


Ämnesstartare

Jag är en tjej i tonåren som rakar sig mellan benen och vill gärna veta vad killar tycker, ska man raka sig eller inte? Hur vill du att fittan ska vara när du ska ha sex med henne? Jag är oskuld och funderar på att ändra på det om ett tag. Ska man vara rakad eller inte, vad gillar killar i tonåren? Hur vill ni att fittan ska se ut när du särar på hennes ben innan ni ska ha sex?

Och till er tjejer undrar jag om ni har några raknings tips? Så att det inte kliar eller så att man inte skär sig?


   
Citera

beror på hur den ser ut utan hår


   
SvaraCitera

Sluta låt andra bestämma hur DIN fitta ska se ut!!!!!!!!

Då tjejer ofta infantiliseras och inskränks pga vårt kära patriarkat så tar de flesta för givet att tjejer ska vara rakade medan killar har mer spelrum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
beror på hur den ser ut utan hår

Hur ska den se ut om den är rakad då?


   
SvaraCitera

Matilda_00: Hur ska den se ut om den är rakad då?

Det är inte min sak att svara på, men avgör själv i vilket tillstånd det ser bäst ut helt enkelt


   
SvaraCitera

tycker rakat är mest upphetsande

men bryr mig inte nämnvärt så länge dt inte ser ut såhär: 

 223344.jpg


   
SvaraCitera

Matilda_00: Och till er tjejer undrar jag om ni har några raknings tips? Så att det inte kliar eller så att man inte skär sig?

varför kan inte killar ha tips?? 

raka med hårstråna, inte mot.  


   
SvaraCitera

Matilda_00: Hur vill du att fittan ska vara när du ska ha sex med henne?

Jag har inte sex med en fitta, jag har sex med en individ.

Nu till frågan, det är individuellt. Vill du veta vad majoriteten tycker? Är det viktigare än vad den kille du ska ha sex med tycker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

varför kan inte killar ha tips?? 

raka med hårstråna, inte mot.  

Tänkte mig inte för. Kan ju va lite skillnad på att raka en fitta och runt kuken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Jag har inte sex med en fitta, jag har sex med en individ.

Nu till frågan, det är individuellt. Vill du veta vad majoriteten tycker? Är det viktigare än vad den kille du ska ha sex med tycker?

Nej. Men är ganska nervös och blyg. Vågar inte fråga typ " gillar du rakat? ". Det är såklart viktigare att veta vad killen jag ska ha sex med tycker.


   
SvaraCitera
time
 time

Det är din kropp och DU bestämmer! Rakad eller orakad spelar ingen roll så länge du är så bekväm som möjligt. Har personen du vill ligga med problem med det - skaffa en annan person att ligga med. 


   
SvaraCitera

asså snacka bara med den som tänkt vara där o se vad hn uppskattar. Tycker det är jävligt töntigt när man gör något sånt till en "gör vad du vill gumman" grej. Eftersom den enda det spelar roll för är ju ens partner. Man själv drabbas ju inte på nått jävla sett.


   
SvaraCitera

Matilda_00: Nej. Men är ganska nervös och blyg. Vågar inte fråga typ " gillar du rakat? ". Det är såklart viktigare att veta vad killen jag ska ha sex med tycker.

Jag tror att de flesta gillar antingen trimmat eller rakat, du får välja själv hur du vill göra men så länge du sköter hygienen bra tror jag inte att det kommer spela så stor roll. Om det däremot skulle vara otroligt viktigt för killen (viktigare för honom än vad du själv tycker)...tycker jag inte att det är en person man ska vara med.


   
SvaraCitera

Riktiga kvinnor har hår på fiffin. Det är snyggare.


   
SvaraCitera

Matilda_00:

Tänkte mig inte för. Kan ju va lite skillnad på att raka en fitta och runt kuken.

Inte mkt skillnad. 


   
SvaraCitera