Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Röda fläckar på bröstet


Ämnesstartare

Hej! 
Hade oskyddat samlag för 2 månader sen med min kille, dock var det bara några minuters sex eftersom jag insåg att det var en dum idé. Tog dagen efter piller dagen efter. Fick blödning av pillret några dagar efter. Sen fick jag mens ett tag efter de vilket var skönt o få då jag visste att jag inte var gravid. Blödde kraftigt , dock bara i 1-2 dagar. (Brukar ha mensen i 3-4 dagar). Gick en månad och fick nu mens igen , fast blödde bara 1 dag!! O min mage har blivit lite större, men samtidigt haf jag ätit mycket skit mat och intr tränat så mycket på ett tag. 

Nu har jag även fått röda fläckar på ena bröstet och de kliar lite! Vad kan det bero på och varför har jag bara mens 1 dag? Men har fått mens 2 månader i rad och blödigt för mycket för att haft en nidblödning osv. 
BILD OVANPÅ BRÖSTET.

image.jpg


   
Citera

Ser ut som att du bara kliat dig litw för mke


   
SvaraCitera

Skulle rekommendera dig att ringa Sjukvårdsupplysningen på telefonnummer 1177 då jag inte tror att någon av oss på Ungdomar.se kan ge dig ett bra svar. 


   
SvaraCitera

sådär har jag med Rodnar


   
SvaraCitera

Sluta klia så försvinner det om nå dagar
puss


   
SvaraCitera

Hittar inte riktigt logiken i att du skulle ha fått utslag på bröstet två månader efter att du haft oskyddat sex.

Bytt tvättmedel? Ser bara ut som irriterad hud som du sedan kliat sönder. Tror du kan avvakta och se om det lägger sig efter några dagar.


   
SvaraCitera

Jag får så av min ena bh....


   
SvaraCitera