Aviseringar
Rensa alla

Hjälp sång?!?!!


Ämnesstartare

Hej! Ska göra en sång performance? Och vet värkligen inte vilken låt jag ska sjunga..! Har lite förslag här, vilket gillar ni mest?? ( ska uppträda i skolan)
”Let her go” med passenger
“apologize” med onerepublic 
“ impossible” med James Arthur 
“the climb” med Miley Cyrus
ska skunks under julavslutning så har ni tipps på jul/vinter låtar så snälla skriv!! 
Moch vilken gillade ni bäst? Eller har ni något eget förlag?? 


   
Citera

merry christmas 


   
SvaraCitera

Jag tänkte på nötknäpparen men de sjunger inte i den. Anastasia "once upon a december" en av anledningarna jag började samla på speldosor Rodnar let her go spelade dem sönder på radion. Det är en låt jag älskade och sedan fick huvudvärk av. Vet inte varför jag köpte deras skiva ens. Förlåt. Du kan få den om du vill.


   
SvaraCitera

Men palla samma gammla tråkiga låtar no offence men gör nått nytt lr skit i att sjunga julåtar rappa eller kör nån pop


   
SvaraCitera

let her go
eller
impossible


   
SvaraCitera
Listus

Jag säger gå hårt, ta Papa Roach och WHO Do You Trust. Då får du ett härligt gung och du är en stjärna resten av året \m/


   
SvaraCitera

Jag har ett eget förslag: Tay Zonday - Chocolate Rain


   
SvaraCitera

The climb 🙂


   
SvaraCitera
Zsasz

Från den listan så tycker jag personligen "Let her go". Om jag skulle lägga till rekommendationer så:

"Talk to me" - Cavetown
"dear insecurity" - gnash (ft. Ben Abraham)
"A little too much" - Shawn Mendes
"Family" - Noah Gundersen
"Lost Boy" - Ruth B.

I slutändan är det ju dock vilken låt du gillar bäst som betyder något, så hade jag varit dig så skulle jag valt från vilken låt som betyder mest för dig.


   
SvaraCitera