Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Ska jag dumpa min kille? Han har väldigt liten! För liten!


Ämnesstartare

Jag har världens problem! Jag och min kille har vart ihop i nästan 2 månader nu. Allt fungerar jättebra! Han är hur underbar som hellst!
Men, det finns ett problem. Vi har haft sex 2 ggr, och jag känner nästan inte när han är i mig! Sexet ger mig ingen njutning.

Forsta gången vi skulle ha sex, det var första gången jag såg och kände hur liten den va. Vi låg i min säng och strulade. Jag smög ner min hand i hans byxor.. Och de va typ inget där! Det var som att ta tag i en tumme! Men aa, iallafall så hade vi sex den kvällen.
Men det var dåligt, hela sexet kändes som ett långt förspel. [n]

Sen dagen efter på morgonen när vi vaknade så såg jag hans kuk i dagsljus. Den var så otroligt liten! Den kan inte ha vart mycket större än 11-12 cemtimeter! Och den var så smal också, verkligen jätte liten. [n]

Så vad ska jag ta mig till? Jag tycker jätte mycket om honnom, men sexet, det är viktigt för mig. Och han ger mig inte den tillfredsställelse som jag behöver. Hjälp mig! [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

är det iddqd du snackar om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll.


   
SvaraCitera

stefan87:

är det iddqd du snackar om?

var det inte du som hade komplex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

var det inte du som hade komplex?

nä, ville bara ha något att klaga på den gången. ljög dessutom om längden på den [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

är det iddqd du snackar om?

Jag har ju jättestor. Fråga bara din mamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jag har ju jättestor. Fråga bara din mamma.

min mamma är död, så nu blir jag faktiskt lite äcklad av dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

min mamma är död, så nu blir jag faktiskt lite äcklad av dig

Visste inte att hon var död, trodde bara hon kom från Sundsvall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

Troll.


   
SvaraCitera

stefan87:

nä, ville bara ha något att klaga på den gången. ljög dessutom om längden på den [bigsmile]

vi säger så[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metro:

Så vad ska jag ta mig till? Jag tycker jätte mycket om honnom, men sexet, det är viktigt för mig. Och han ger mig inte den tillfredsställelse som jag behöver. Hjälp mig! [sad]

Han kan ju tillfredställa dig på andra sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt [n]


   
SvaraCitera

Hahaha seriöst fan va rolig läsning, men ska jag vara seriöst så verkar du vara en liten snorig fittbrud.. Den är jätteliten stor som en tumme, Men endå är den ca 11-12 cm?
Och även om den skulle vara typ 10cm så skulle du garanterat känna av den.
Kukar brukar inte vara spec stora i slakt tillstånd, blir typ 3 gånger större vid knullbånge..
Väx upp flicka =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15:

knullbånge

gör du någon slags skillnad på stånd och stånd?


   
SvaraCitera

edderkop:

gör du någon slags skillnad på stånd och stånd?

Inte för att jag förstår vad du försöker säga men om du undrar varför ja sa knullbånge så är de för att jag vill kalla de så, knullbånge är när kuken är precis i laddat läge och i maximal längd.


   
SvaraCitera