Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, ska jag satsa?


Ämnesstartare

Hej, det är så att jag går första året på gymnasiumet o har träffat en tjej som är riktigt rolig snygg och trevlig. Vi har bara en lektion i veckan tillsammans men jag får alltid en kram när vi ses. Vi chattar ofta på facebook och det känns som att hon gillar mig. Problemet är att för någon månad sen trodde jag hon gillade en annan kille då dom alltid var tillsammans och jag trodde verkligen dom skulle göra något. En tid senare berättar hon att killen hade trott att dom var på G men att hon bara ville vara kompis med han. Det känns som sagt som att hon gillar mig och jag har en del kompisar som tror det samma.

Tjejen, som jag kan kalla Anna, är kompis med en del konstiga personer och det känns ofta som att hon måste vara snäll mot alla, alltid vara snäll och är kompis med dom "töntiga" personerna.

I alla fall så har en tjej i klassen en fest i helgen och Anna kommer vara där. Båda vi två dricker en del på fester och det känns skönt att kunna gömma sig bakom "jag var full" skyddet ifall något går fel. Ska jag försöka få henne berusad och sedan försöka hångla med henne på dansgolvet eller ska jag sätta mig i en soffa och säga som det är?


   
Citera
Ämnesstartare

roligankan:

Tjejen, som jag kan kalla Anna, är kompis med en del konstiga personer och det känns ofta som att hon måste vara snäll mot alla, alltid vara snäll och är kompis med dom "töntiga" personerna.

jaha, och? :s

roligankan:

Ska jag försöka få henne berusad och sedan försöka hångla med henne på dansgolvet

[zzz]

roligankan:

eller ska jag sätta mig i en soffa och säga som det är?

måste du säga det på festen?


   
SvaraCitera

roligankan:

l konstiga personer

roligankan:

"töntiga" personerna.

Varningsklockorna ringer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roligankan:

blablabla

gör något

roligankan:

Ska jag försöka få henne berusad

öh.. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja det är inget problem men det känns som att hon är snäll i allmänhet mot alla, vilket gör att jag inte kan fatta om hon gillar mig på det sättet,

Tänkte passa på att lägga in en stöt då vi annars inte får jättemycket tid att prata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roligankan:

Ska jag försöka få henne berusad och sedan försöka hångla med henne på dansgolvet eller ska jag sätta mig i en soffa och säga som det är?

wtf [shake][shake][shake][shake]
go with the flow. om hon gillar dig kommer hon uppskatta en kyss oavsett om hon/du är full/nykter.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roligankan:

Ska jag försöka få henne berusad och sedan försöka hångla med henne på dansgolvet

Nej

roligankan:

eller ska jag sätta mig i en soffa och säga som det är?

ja. få det gjort[smile]


   
SvaraCitera

roligankan:

Tjejen, som jag kan kalla Anna, är kompis med en del konstiga personer och det känns ofta som att hon måste vara snäll mot alla, alltid vara snäll och är kompis med dom "töntiga" personerna.

Varför fick vi ta del av denna information?

Tycker du det känns rätt så säg vad du känner! Sen om rätt sätt är att supa henne full är väl mer tveksamt.


   
SvaraCitera
time
 time

roligankan:

Tjejen, som jag kan kalla Anna, är kompis med en del konstiga personer och det känns ofta som att hon måste vara snäll mot alla, alltid vara snäll och är kompis med dom "töntiga" personerna.

Låter som en underbar människa som inte ger efter för grupptryck och vill låta alla få tal del av gemenskap, och inte alls som en flicka som skulle förtjäna denna behandling:

roligankan:

Ska jag försöka få henne berusad och sedan försöka hångla med henne på dansgolvet eller ska jag sätta mig i en soffa och säga som det är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roligankan:

Ska jag försöka få henne berusad och sedan försöka hångla med henne på dansgolvet

Haha!

Prata med henne på festen istället.


   
SvaraCitera