Aviseringar
Rensa alla

Hjälp små killar är på mig!


Ämnesstartare

Hej jag är 06 och en kille i en klass yngre ön mig är på mig på snapchat, han skriver att jag är snygg och att jag var bra på att hångla ( vi körde ryska posten) och har frågat chans på mig ett antal gånger men det värsta av allt var att han skrev att han ville ha nuds från mig och jag skrev nej och att det bara skulle bli konstig,och han tjatade och tjatade och tjatade tillslut så fick han bilder på mig i bekini i h jag skrev att det bara var för jag testade kläder och det var samt men nu tar han det för givet att jag alltid ska skicka det till han, och jag ver inte ett piss bad jag ska göra för att ble av med han, detta gör också så att jag mår sykiskt dålig av ångest och allt, mitt liv suger av fler anledningar också. Snälla hjälp vad ska jag göra 
, jag brukar gå och försöka kräkas för detta, hjälp!!!!


   
Citera

skriv med killen att du inte vill ge ut nudes eller liknande till honom respekterar han det inte blocka honom och ifall han börjar tjata i skolan säg åt honom att du inte känner likadant för honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej,  men det är svårt för om jag nobar han så går hans bror på mig som går i samma klass som mig och då är det jobbigt


   
SvaraCitera

tjej som vill...tjej:
Okej,  men det är svårt för om jag nobar han så går hans bror på mig som går i samma klass som mig och då är det jobbigt

då säger du bara till honom att du inte gillar hans bror och att ingen kan ändra på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

då säger du bara till honom att du inte gillar hans bror och att ingen kan ändra på det

Okej tack för svaren, men ska up tidig i morrn så måste gå tack och hej!


   
SvaraCitera

tjej som vill...tjej:

Okej tack för svaren, men ska up tidig i morrn så måste gå tack och hej!

Det var så lite


   
SvaraCitera

                                                                                                                      4d8a2f1f-f3f5-42a4-882f-033d8e1fbe62.png


   
SvaraCitera
Luigi

06 och nudes. Lek lego elr nåt.


   
SvaraCitera
sies
 sies

Alltså, ingen bestämmer över vad du ska skicka eller inte. Ingen bestämmer heller vem du ska skriva med. 

Om han tjatar om nudes så blockera honom, eller åtminstone hota med att blockera honom. 


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:
                                                                                                                      4d8a2f1f-f3f5-42a4-882f-033d8e1fbe62.png

Why do you keep KILLING me with your overreacting smiley to face? GråterGråter Gråter Shockerad skrämde så mycket att mina ögon ploppade ur och rullade ner på det ljumma golvet.
(hoppas det gav en mer positiv effekt till tjej... som vill va tjej så åtminstone nån kan sova lite tryggare i natt).


   
SvaraCitera

tjej som vill...tjej:
Hej jag är 06 och en kille i en klass yngre ön mig är på mig på snapchat, han skriver att jag är snygg och att jag var bra på att hångla ( vi körde ryska posten) och har frågat chans på mig ett antal gånger men det värsta av allt var att han skrev att han ville ha nuds från mig och jag skrev nej och att det bara skulle bli konstig,och han tjatade och tjatade och tjatade tillslut så fick han bilder på mig i bekini i h jag skrev att det bara var för jag testade kläder och det var samt men nu tar han det för givet att jag alltid ska skicka det till han, och jag ver inte ett piss bad jag ska göra för att ble av med han, detta gör också så att jag mår sykiskt dålig av ångest och allt, mitt liv suger av fler anledningar också. Snälla hjälp vad ska jag göra 
, jag brukar gå och försöka kräkas för detta, hjälp!!!!

Inte för att vara en douchebag, men, det stavas "bikini" och "nudes"


   
SvaraCitera

Skyll dig själv om du skickade 


   
SvaraCitera

Hеj! Om du vіll hа gratis sex → http://vyx.se/y0p ← det fіnns mångа tjеjer sоm väntar på dіn penіs і din stаd 🙂 DESS GRATІS


   
SvaraCitera

Hej! Om du vіll ha gratіs seх → http://vyx.se/y0p ← dеt fіnns mångа tjejer som väntаr på dіn penіs i din stаd 🙂 DESS GRATIS


   
SvaraCitera

Hеj! Om du vill hа gratis sex → http://vyx.se/y0p ← det fіnns många tjеjer som väntаr på din penіs i din stаd 🙂 DESS GRATІS


   
SvaraCitera