Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, snabbt !


Ämnesstartare

Det är såhär. De två senaste dagarna har jag varit hemma och sjukoch idag har jag matteprov. Jag har inte pluggat någonting och kan knappt något för att jag hade haft ett svenska prov, redovisning och biologi prov att plugga till innan jag blev sjuk. Men min lärare har delat upp provet så idag är det en lättare del och nästa vecka en svårare. Borde jag gå och göra det även fast jag vet att jag kommer få jättedåligt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Allt uppskattas 🙂 


   
SvaraCitera

Gå dit o gör ditt bästa ,förklara  att du har haft mycket och göra och att du varit sjuk . Om du kuggar provet får du alltid göra om det iaf. Lärarna tycker de bara bra att man försöker endå fast man inte kan nånting ,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Gå dit o gör ditt bästa ,förklara  att du har haft mycket och göra och att du varit sjuk . Om du kuggar provet får du alltid göra om det iaf.

Får man inte det annars då? När man varit sjuk? Är hemma nu och mår fortfarande s
dåligt


   
SvaraCitera

tycker du ska skita i det om du fortfarande mår dåligt och så att du gör det en annan gång bra 


   
SvaraCitera
mens
 mens

var hemma och plugga istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
tycker du ska skita i det om du fortfarande mår dåligt och så att du gör det en annan gång bra 

Mm, har man rätt till att få göra det när man missat? För jag menar när man är sjuk kan man ju inte göra nånting. 


   
SvaraCitera

Hee1232:

Mm, har man rätt till att få göra det när man missat? 

Det har man nog.


   
SvaraCitera

Hee1232:

Mm, har man rätt till att få göra det när man missat? För jag menar när man är sjuk kan man ju inte göra nånting. 

Ja.


   
SvaraCitera

Varför har alla massa skit första veckan? Tardig


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Varför har alla massa skit första veckan? Tardig

Jag hade inget "skit" första veckan, sooooft vare Cool


   
SvaraCitera

H.ODST:

Jag hade inget "skit" första veckan, sooooft vare Cool

Hade inte heller något. Mycket glad


   
SvaraCitera

Hee1232:

Får man inte det annars då? När man varit sjuk? Är hemma nu och mår fortfarande s
dåligt

Såklart du får, om du är sjuk så är du sjuk, och kan inte komma till skolan. Därefter gör du det på en matte lektion som ni har i veckan förmodligen.


   
SvaraCitera