Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, snälla!


Ämnesstartare

Jag är en ganska blyg och oerfaren kille när det kommer till sex biten. Jag har flickvän från 2 månader tillbaka och förra helgen skulle vi ha sex. MEN oerfaren som man är så vet jag inte hur jag skulle göra. När jag skulle trycka in lilleman så fick jag inte in den i henne, det var för trångt liksom. Men har läst lite här på forumet och då står det att man kan stoppa in den på fel ställe (som jag förmodligen har gjort) men hur vet man var man ska stoppa in den så man inte stoppar in den fel som jag gjorde??? Skulle vara tacksam om någon förklarade lite lätt!


   
Citera
Ämnesstartare

troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

be henne att hjälpa dig hitta rätt,big deal eller låt henne rida dig istället,hon borde veta vart hålet är fan O_o pinsammt sex om hon inte vågar hjälpa dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men om du inte hittar hålet så måste hon väl hjälpa dig?
Hon kan väl inte bara ligga där och se ut som ett frågetecken?
Nog borde hon veta vart sitt eget hål är..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sawik:

lilleman

XDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljglass:

Men om du inte hittar hålet så måste hon väl hjälpa dig?
Hon kan väl inte bara ligga där och se ut som ett frågetecken?
Nog borde hon veta vart sitt eget hål är..

okej... lite pinsamt o fråga om hjälp??? båda är ju oskuld ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sawik:

När jag skulle trycka in lilleman så fick jag inte in den i henne, det var för trångt liksom.

Du skulle ju kunna pulla henne lite med ett finger före, för o mjuka upp lite! Sen trycker du in den.


   
SvaraCitera

Du får väl orientera dig lite med fingrarna först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sawik:

okej... lite pinsamt o fråga om hjälp??? båda är ju oskuld ju

haha du tycker inte det är mer pinsamt och inte hitta? [smile] men vafan gör hon da :S? du borde liksom int ebehöva fråga om hjälp hon måste ju själv hjälpa till [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

casanra:

haha du tycker inte det är mer pinsamt och inte hitta? [smile] men vafan gör hon da :S? du borde liksom int ebehöva fråga om hjälp hon måste ju själv hjälpa till [smile]

Okej tack[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men är de så att tjejen har 2 hål eller??[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahaha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sawik:

Men är de så att tjejen har 2 hål eller??

Sötnos[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sawik:

fel ställe

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo men istället för att skriva massa strunt svar till mig så kan väll någon säga????? Hur man gör för att hitta de andra hålet o så


   
SvaraCitera