Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, snälla


Ämnesstartare

Åhhh..jag är så kär i en kille som är 20 år, är själv 15 btw, vad ska jag göra?
Han visar att han är intresserad..men alla mina vänner säger att det är fel, vad tycker ni?


   
Citera

Skit i dem, förslagsvis.


   
SvaraCitera

Usch vad hemskt.. Hade typ dött om jag var i hans sits.

Glöm honom bara.. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Usch vad hemskt.. Hade typ dött om jag var i hans sits.Glöm honom bara..

Hurså? Är del och i sånt fall varför? [chocked]


   
SvaraCitera

Cutiepie92:

Hurså? Är del och i sånt fall varför? [chocked]

Well, det är ju individuellt.. Personligen tänder jag på äldre tjejer, du är en barnrumpa i mitt tycke.


   
SvaraCitera
kachin

Är han kär i dig med då? på vilket sätt visar han intresse? [crazy]
Är viktigt att lyssna på vänner, kan vara bra att få en annan åsikt osv, men så länge du känner dig trygg och gör det du själv vill så är det väl lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Well, det är ju individuellt.. Personligen tänder jag på äldre tjejer, du är en barnrumpa i mitt tycke.

Det jag glömde skriva är att jag är en otroligt mogen tjej, både kropps mässigt men även mitt beteende också.
Får ofta höra att jag är 17-19 år..Kan förstå att tänder på äldre tjejer, jag tänder också på äldre killar..killar i min egna ålder är så hemskt barnsliga[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Är han kär i dig med då? på vilket sätt visar han intresse? Är viktigt att lyssna på , kan vara bra att få en annan åsikt osv, men så länge du känner dig trygg och gör det du själv vill så är det väl lugnt.

Ja tror att han är kär i mig, jag hoppas det. För att han försöker få kontakt med mig ganska ofta..han blir sådär generad när jag är i närheten och drar massa skämt, ställer frågor osv
Nej, egentligen så betyder det mina vänner säger inte så mycket..men har fått så otroligt mycket kritik, börjar tveka lite[sad] tex. "är det inte barnpassning då eller" Och jag är dödskär i honom[love]


   
SvaraCitera

Cutiepie92:

Det jag glömde skriva är att jag är en otroligt mogen tjej, både kropps mässigt men även mitt beteende också.

Så säger dem alla! Du kan omöjligt likna dem mellan 25 & 35.. [zzz]

Cutiepie92:

Får ofta höra att jag är 17-19 år..

Det gör ingen skillnad, även 19-åringar klassar jag som barnrumpor.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Så säger dem alla! Du kan omöjligt likna dem mellan 25 & 35.. Det gör ingen skillnad, även 19-åringar klassar jag som barnrumpor..

Like you said, det är individuellt. Är seriös när jag säger att jag är mogen, för att jag brukar inte passa in med tjejerna i min egna ålder..tycker att de är barnsliga.
Men min fråga var ju om de är fel? Är de fel att bli tillsammans med en 20 åring när man själv är 15?


   
SvaraCitera

Cutiepie92:

Är seriös när jag säger att jag är mogen, för att jag brukar inte passa in med tjejerna i min egna ålder..tycker att de är barnsliga.

Det är vad du tror.. Du lurar endast dig själv.. Finns flera i min ålder som upplevt det du genomgår.. en vacker dag och sisådär 7 år kommer du att se tillbaks till tiden du befinner dig i nu och skratta åt dig själv!

Cutiepie92:

Men min fråga var ju om de är fel? Är de fel att bli tillsammans med en 20 åring när man själv är 15?

Jag anser det, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är vad du tror.. Du lurar endast dig själv.. Finns flera i min ålder som upplevt det du genomgår.. en vacker dag och sisådär 7 år kommer du att se tillbaks till tiden du befinner dig i nu och skratta åt dig själv!

Du har rätt kommer se tillbaka i tiden och skratta åt mig själv, jag vet det..

S3ON:

Jag anser det, ja.

Men varför?' Vill han Utnyttja mig? För stor ålderskillnad?


   
SvaraCitera

Cutiepie92:

Men varför?

Cutiepie92:

För stor ålderskillnad?

Jaaa. Finns en regel som går ut på att dela den äldsta åldern med 2 och sedan plussa på 7. Då får man ut lägsta möjliga åldern som denne kan ha ett godkänt förhållande med.

Detta visar på att ni är godkända för varann om 4,5 år då du är 19,5 & han 25.


   
SvaraCitera

Cutiepie92:

men alla mina vänner säger att det är fel

Be dem motivera varför? Ifall ni fastnar för varandra så är det bara att köra på. Finns väl risk att snubben bara är ute efter korvbrödet, men det får du avgöra.


   
SvaraCitera

Jag säger go for it, girl. Annars kommer du bli lika nedstämd som TK-421 här nere.

Image


   
SvaraCitera