Aviseringar
Rensa alla

hjälp! snälla snälla snälla!


Ämnesstartare

Asså nukleotider består av sockerarten deoxiribos, fosfatgrupper och en av de fyra kvävebaserna A (adenin), C (cytosin), G (guanin) eller T (tymin)???
jag har läst det på wikipedia iaf..
men det låter ologiskt att det är ett av acgt :S

kan någon förklara det korrekta, bara snabbt. INGEn text med komplicerade ord och förkalringar som man använder i andra året på gymnasiet

alla organismers kvävebaser sitter i olika ordning, förutom enäggstvillingars som ser exakt likadana ut (ordningen alltså), så hur fan schimpanserna ha 99% av människornas dna? kan någon förklara det för mig innan jag asrjk[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

detberorpå:

fan

kan


   
SvaraCitera

15 år och håller på med sådanat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att det är så bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

15 år och håller på med sådanat?

[cry]vrf jag?![cry]

OF 5:

för att det är så bara

ne[cry]
lr
ok
isf
e ja
Gud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

ok

precis
men iaf det är troligtvis en mutation
inget storhetsvansinne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

mutation

den drä sidan kan fixa ett mvg.. tack!


   
SvaraCitera

detberorpå:

F15

detberorpå:

andra året på gymnasiet

[tard]

Och nej, jag tänker inte hjälpa dig med din läxa, inte för att jag ens vet om jag skulle kunna om jag skulle läsa igenom det ordentligt


   
SvaraCitera

Om du är 15 så är du antagligen 94:a (om du inte fyller i december) och då borde du gå i 9:an inte i andra året i gymnasium.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Och nej, jag tänker inte hjälpa dig med din läxa, inte för att jag ens vet om jag skulle kunna om jag skulle läsa igenom det ordentligt

jaja.. den där kommentaren var ba onödigt - antingen hjälper man eller inte.
men jag klarar mig fint med den hjälp jag fått här[smile]
sen tkrja du bör sova
så, godnatt lilla krabat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Om du är 15 så är du antagligen 94:a (om du inte fyller i december) och då borde du gå i 9:an inte i andra året i gymnasium.

ja, jae 94.
och nej ja går inte andra året på gymnasie.. Vad fick dig att tro det? Är du trött?


   
SvaraCitera

detberorpå:

och nej ja går inte andra året på gymnasie.. Vad fick dig att tro det

detberorpå:

INGEn text med komplicerade ord och förkalringar som man använder i andra året på gymnasiet

Detta, men eftersom jag bara skummade igenom din post så läste jag det en aning fel.

detberorpå:

sen tkrja du bör sova

Sant, men jag kan inte sova, har vänt för mycket på dygnen och så utöver det så har jag alltid svårt för att somna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

har vänt för mycket på dygnen och så utöver det så har jag alltid svårt för att somna.

förstår dig, lider med dig 🙁 iaf på morgonen D:


   
SvaraCitera

detberorpå:

förstår dig, lider med dig 🙁 iaf på morgonen D:

Jag vaknade 12:30 idag, skulle ha varit i skolan 9:00, kom inte ens ihåg att väckarklockan ringde [cry]


   
SvaraCitera