Aviseringar
Rensa alla

hjälp! snälla snälla snälla!


Ämnesstartare

Speltidning:

Jag vaknade 12:30 idag, skulle ha varit i skolan 9:00, kom inte ens ihåg att väckarklockan ringde

Åh Gud 🙁 förstår dig precis.. Skippade förmiddan idag & sa att ja försov mig.. Fast satt dock & pluggade och kolla porr istället.. Aja w-e[cute] gå & lägg dig sanrt iaf! värt ett försök


   
SvaraCitera

detberorpå:

Åh Gud 🙁 förstår dig precis.. Skippade förmiddan idag & sa att ja försov mig.. Fast satt dock & pluggade och kolla porr istället.. Aja w-e[cute]

Heh, tror jag ska ta sovmorgon idag och gå dit till lunch, har media på eftermiddagen också, och gratis mat tackar man ju inte nej till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

har media på eftermiddagen också, och gratis mat tackar man ju inte nej till.

naw :p tur haru.. Hade gjort samma om det inte var för den oroväckande redovisningen i no som jag har imorrn D:


   
SvaraCitera

detberorpå:

naw :p tur haru.. Hade gjort samma om det inte var för den oroväckande redovisningen i no som jag har imorrn D:

Ush. Så som jag ser det så kan jag skolka eller "Råka försova mig/min väckarklocka funkade inte" som jag brukar säga eftersom jävligt många i min klass fick varningar från CSN pga frånvaro, men jag är inte en av dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

CSN

vae det för ngt :O?
låter farligt 😮

Speltidning:

Så som jag ser det så kan jag skolka eller "Råka försova mig/min väckarklocka funkade inte"

ah eller så drar du dit, är där på förmiddagen, äter lunch och sedan slutar tidigare genom att skylla på huvudvärk.. Brukar göra så ibland för om man försover sig räknas det som skolk[shake]


   
SvaraCitera

detberorpå:

vae det för ngt :O?
låter farligt 😮

Student grej, när man börjar gymnasium slutar man få barnbidrag och får Studiebidrag istället, samma summa (1050) men om man har för hög frånvara så kan dom dra in studiebidraget. Man får även ett kort som kan användas till att få saker billigare, typ på Burger King eller om man går på bio, köper dator delar eller ja, vad som helst nästan.

detberorpå:

ah eller så drar du dit, är där på förmiddagen, äter lunch och sedan slutar tidigare genom att skylla på huvudvärk.. Brukar göra så ibland för om man försover sig räknas det som skolk[shake]

Det orkar jag inte, har bara 2 timmar efter lunch så jag kan lika gärna stanna, sen så är media lektionerna ganska roliga ibland.

EDIT:

detberorpå:

är där på förmiddagen

Jamen det är det som är problemet, kommer vara för trött för att gå dit på morgonen så jag sover ut och går dit till lunch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Student grej

aha 😮 coolt

Speltidning:

2 timmar

sat :p men blir ju skolk ):

Speltidning:

så jag sover

bara du vet varu gör[y]


   
SvaraCitera

detberorpå:

sat :p men blir ju skolk ):

Ja men eftersom jag inte fick en varning betyder det att jag har minst 80% närvaro så jag kan ta det lite lungt.


   
SvaraCitera

detberorpå:

[cry]vrf jag?![cry]

onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

så jag kan ta det lite lungt.

skönt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera