Aviseringar
Rensa alla

Hjälp Sverige att ta över världen!


Ämnesstartare

Image

Som rubriken lyder så är det nu dags att hjälpa Sverige att ta över världen!
Vi har endast idag ca 2k spelare medan Polen och USA ligger på 30k spelare!

Men vad är då erepublik?

Jo ett spel där din fantasi endast kan sätta stopp för din framgång du kan t.ex. starta egna företag eller ta anställning hos någon annans, gå med i olika politiska partier och rösta fram landet president.

Alltså kan du bli president för Sverige!

Känner du att det här kan vara något för dig så kan du registrera dig via huvudsidan.

Huvudsidan


   
Citera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Datorspel och TV-spel


   
SvaraCitera

Hur går det för Sverige i nuläget?
Är det Pakistans armé som är störst fortfarande?

Jag spelade en kort stund i början, tyckte det inte hände så mycket.


   
SvaraCitera
Åtta

Spelade några månader när det ännu var ungt. Var presschef eller något liknande för Det Nya Sverige.


   
SvaraCitera

shajjn:

Hur går det för Sverige i nuläget?

Så där, vi behöver växa...ganska mycket! Men det finns många duktiga spelare i Sverige! Jag har eg ganska dålig koll på hur det går har varit borta i tre månader nu...Kolla in och se själv^^

shajjn:

Är det Pakistans armé som är störst fortfarande?

Nä:P Tror de har 50-60 invånare:P

shajjn:

Jag spelade en kort stund i början, tyckte det inte hände så mycket.

Kom tillbaka! Det har hänt mycket, mycket, mycket sen början!
Det händer ju hela tiden![bigsmile]

Åtta:

Spelade några månader när det ännu var ungt. Var presschef eller något liknande för Det Nya Sverige.

Titta in igen!

Glöm inte kolla forumet!

Behöver ni jobb eller hjälp med något annat så skicka ett Pm! Heter Hixaren på erep med:)


   
SvaraCitera

har försökt klicka på tråden 50 gggr varje gång ja göre hakar um
tror d e meningen att ja ska stoppas från att hjäpa svrje, d e nog ödet, sverjge förbli hjälplöst


   
SvaraCitera

no idea:

har försökt klicka på tråden 50 gggr varje gång ja göre hakar um
tror d e meningen att ja ska stoppas från att hjäpa svrje, d e nog ödet, sverjge förbli hjälplöst

Du har ju skrivit i tråden?:P

Här är en länk till regsidan på Erepublik


   
SvaraCitera

hixaren:

Du har ju skrivit i tråden?:P

NU
JA


   
SvaraCitera

no idea:

NU
JA

Ja, det var guds vilja att du skulle komma in och hjälpa fosterlandet![cool]


   
SvaraCitera

det är ju så sjukt tråkigt


   
SvaraCitera

OF 5:

det är ju så sjukt tråkigt

Nej!:O Det är ju kickass kul!:P Man kan träffa massa nytt folk om man vill, man kan gräva ner sig i politiska, ekonomiska eller millitärstrategiska jobb, Man kan hjälpa Sverige och Eden att ta över världen genom att banka ner våra fieden i skorna, man kan skriva artiklar om vad som händer i världen eller så kan man bara två klicka (Klicka på träna och jobba-knapparna) om man känner för det! Finns något för alla!


   
SvaraCitera

Gjorde ett account, verkar rätt kul!


   
SvaraCitera

Mjao:

Gjorde ett account, verkar rätt kul!

Gött! Vad heter du? Dra iväg ett pm till mig ingame om du behöver hjälp med något:)


   
SvaraCitera

Spelade det när det var nytt. Blev lite för tjatigt i längden, fanns inte så mycket valfriheter tyckte jag. Då fanns det typ 3 branscher att jobba i, och politiken handlade väl mest bara om skatter och krig?

Hur ser kartan ut för Sverige nuförtiden? Är Japan fortfarande ett land befolkat av animefans? Är Pakistan styrt av 4chan? Blev Hawaii självständigt?


   
SvaraCitera