Aviseringar
Rensa alla

Hjälp tack..:/


Ämnesstartare

kebu12:

ge mej ditt nr, vill ringa dej så vi kan sexa!

Jag me, ge mig ditt nummer så vi kan sexa!!


   
SvaraCitera

Ja herre gud, alla tror att jag vill ha sex nu när jag färgat håret rött lite här och där, har haft fullt upp i två veckor nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Men nu verkar alla killar tro att jag vill hoppa i säng med dem. Det vill jag ju inte. Hatar dessutom att om man har en pojkvän eller en man e kär i så verkar vissa killar inte förstå att jag inte vill ha någon annan? det spela ingen roll vad jag säger, att jag inte vill ge ut mitt mobilnr till exempel utan dom fortsätter att "tjata".

Tror du umgås med fel sorts killar. Also, du verkar ganska söt så om du då skaffar rött hår som är en ganska vanlig fetisch så är det ganska väntat att du får mer uppmärksamhet [wink]


   
SvaraCitera

sockerfritt:

Ja herre gud, alla tror att jag vill ha sex nu när jag färgat håret rött lite här och där, har haft fullt upp i två veckor nu!

Då har du väl fått en hel del uppmärksamhet? [confused]


   
SvaraCitera

S3ON:

Då har du väl fått en hel del uppmärksamhet?

Scch. Det är nu jag testar ljug-som-fan-och-få-uppmärksamhet-metoden...


   
SvaraCitera

sockerfritt:

cch. Det är nu jag testar ljug-som-fan-och-få-uppmärksamhet-metoden...

[mad]

Oseriösa människor får inte mycket uppmärksamhet inte.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

S3ON:

Oseriösa människor får inte mycket uppmärksamhet inte..

Tycker nog minsann att den här tråden har fått ett gäng inlägg faktiskt [smile][smile]


   
SvaraCitera

det är nog bara du som tror att du är sexigare o tror att alla andra också gör det...............


   
SvaraCitera

sockerfritt:

Tycker nog minsann att den här tråden har fått ett gäng inlägg faktiskt [smile][smile]

Jajaja, vill man ha sådan typ av uppmärksamhet så.


   
SvaraCitera

S3ON:

Jajaja, vill man ha sådan typ av uppmärksamhet så.

Jag lekte inte allvarlighets-vm just då.


   
SvaraCitera

ååååh nej [sad]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

det är nog bara du som tror att du är sexigare o tror att alla andra också gör det...............

Nej, jag tycker ju inte att jag är det? Jag vill aldrig tänka att jag är snygg? för jag gillar verkligen inte folk utan självdistans.... hehe vad då tror? jag får ju höra det, kanske inte just nu men jag har fått höra det ju 🙂 skrev ju det så.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Jag vill aldrig tänka att jag är snygg? för jag gillar verkligen inte folk utan självdistans

[y]


   
SvaraCitera

Sa ra:

jag får ju höra det,

nej, du tror att du hör det


   
SvaraCitera