Aviseringar
Rensa alla

Hjälp tack :/


Ämnesstartare

Jag är 15 om några dagar och jag behöver hjälp det är så att jag är kär i en tjej i min klass och vill att hon och jag ska bli ihop men det är så att först så har hon sagt så här random i skolan att hon inte vill ha någon kille för hon har problem med känslor. Men på andra sidan så har jag kollat på andra sidor hur man kan veta om en tjej gillar en och då har vissa saker stämt in på henne hur hon beter sig mot mig och jag vill ha hjälp om jag ska satsa på att få henne. Om jag ska vad ska jag typ göra för att visa att jag gillar henne OBS är väldigt blyg av mig.


   
Citera
23an
 23an

Vänta med att skaffa brud. Kids i den åldern vet knappt vad de känner ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inge illa menat men vrf svara du som att jag skriver om någon annan... Det gör jag typ endå men tror du fattar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xPeaceHD:
Jag är 15 om några dagar och jag behöver hjälp det är så att jag är kär i en tjej i min klass och vill att hon och jag ska bli ihop men det är så att först så har hon sagt så här random i skolan att hon inte vill ha någon kille för hon har problem med känslor. Men på andra sidan så har jag kollat på andra sidor hur man kan veta om en tjej gillar en och då har vissa saker stämt in på henne hur hon beter sig mot mig och jag vill ha hjälp om jag ska satsa på att få henne. Om jag ska vad ska jag typ göra för att visa att jag gillar henne OBS är väldigt blyg av mig.

Btw har gillat henne sedan 5an när jag börja på den skolan hon gick på 😀


   
SvaraCitera

Prata med henne och var trevlig eller nåt, fast har aldrig själv haft en tjej så inte vet jag Galen


   
SvaraCitera
Alozi

Okay jag gissar på att du redan är inne i puberteten, nu ska vi fixa brud till dig grabben!

Först av allt, köp en bukett blommor, vem gillar inte blommor?!

Och nu säg till henne hej bla bla bla... jag ville ge dig denna bukett blommor för att du har varit så snäll mot mig eller något sånt.

Sen prata med henne, fråga frågor till henne som, vad är din favorit färg eller något sånt, sen bjud henne på en glass, sommaren är snart här.

Kom ihåg! Kärleken har inga gränser, gå #yolo, Lycka till!

Vill du få den där glada hypen för att kunna prata med henne ifall du är trött eller är på dåligt humör bara sådär, lyssna på denna...


   
SvaraCitera

Om du verkligen gillar henne på riktigt så antar jag att det är värt att satsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Om du verkligen gillar henne på riktigt så antar jag att det är värt att satsa

Ok tack 🙂 hur tar man bort inlägg för blev ihop med henne under natten jag vet wtf men sant....


   
SvaraCitera

xPeaceHD:

Ok tack 🙂 hur tar man bort inlägg för blev ihop med henne under natten jag vet wtf men sant....

du måste fråga nån moderator eller admin om de kan tabort tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

du måste fråga nån moderator eller admin om de kan tabort tråden

ok orkar ej xD


   
SvaraCitera