Aviseringar
Rensa alla

Hjälp tack!


Ämnesstartare

Hejsan svejsan

I got a problem people. Det är så att jag gillar en kille  min klass (eller f.d. klass). Jag chattar med honom på skype nu men vet inte hur jag ska säga att jag gillar honom! Att mitt i allt säga "men du juste jag är ju kär i dig" känns bara konstigt. Hjälp! (Vi är kompisar sedan innan).


   
Citera

Kan ni inte ses så du kan säga det irl, jaaaaaaa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Kan ni inte ses så du kan säga det irl, jaaaaaaa.

Läskigt :0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen? inget tålamod här :S


   
SvaraCitera
seasaw

det spelar ingen roll vart i världen vi hamnar, datorerna ser ändå likadana ut


   
SvaraCitera

att random säga "du jag är kär i dig" funkar typ inte, det blir bara konstigt. bättre att försöka börja umgås honom och visa att du är intresserad, förhoppningsvis märker du rätt snart huruvida han är intresserad eller inte


   
SvaraCitera

liksom, vill du hitta på något och han dissar det så är chansen ändå noll att han hade reagerat positivt om du slängt ut ett "hörru, ja är kär i dig"


   
SvaraCitera

Om du inte vågar säga till honom rakt ut så får du gå en omväg..
Fråga om ni kan träffas, typ bowla eller något.. men säg inget till honom direkt.. utan träffa han några gånger,.. tillslut borde han fatta att du gillar honom, plus när du väl är med honom så ge han komplimanger och sånt!
Fattar han inte, om du frågar om ni kan ses ungefär typ två gånger i veckan (mer eller mindre).. så måste du till slut säga att du gillar han.
Jag vet, det är as svårt.. men smyg på han det.. lite försiktigt, inte direkt att du går fram till honom och ba ''Jag gillar dig''..
Det är vad jag kan rekommendera såhär långt.. Lycka till 😀


   
SvaraCitera