Aviseringar
Rensa alla

Hjälp till Kemiarbete! 😀 Svara ärligt!


Ämnesstartare

Jag forskar om Global Uppvärmning och vad de olika forskarna säger om detta. Vad Tror/tycker ni om ämnet.

Med VI menar jag människor.

Hoppas det inte fattades alternativ..


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjärgo:

Den finns inte (Du röstade på detta alternativ)

punkt slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

http://koldioxidensvanner.slu.se/

Jag har redan kollat in det 😛

Compton GangztaH:

punkt slut

Tack, du löste mysteriet åt mig, nu kan jag säga det på min muntliga redovisning [party]


   
SvaraCitera

Bjärgo:

Jag har redan kollat in det 😛

så sjukt kul[bigsmile]


   
SvaraCitera

Alltså HATAR alla miljö-hyklare som tror de gör någon skillnad när det släcker lite extra lampor en timme om åren. Folk har inga hjärnor, gör bara vad aftonbladet säger till dem.

Bjärgo:

Den finns men är överdriven (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjärgo:

Tack, du löste mysteriet åt mig, nu kan jag säga det på min muntliga redovisning [party]

Det var så lite så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Alltså HATAR alla miljö-hyklare som tror de gör någon skillnad när det släcker lite extra lampor en timme om åren.

Min åsikt efter all forskning resulterade i, jag har ingen aning om vad som är rätt, men om jag kan cykla istället för att åka bil så borde jag göra det, för det förlorar jag inget på..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

så sjukt kul[bigsmile]

Lite CO2 på mackan kanske [bigcheers]


   
SvaraCitera

Bjärgo:

Jag tror att: (fyll i tack) (Du röstade på detta alternativ)

..att det är mycket överdrivet men fortfarande ett problem. Och överdrivningen är tvungen för en reaktion från världen.


   
SvaraCitera
Åtta

Bjärgo:

Jag bryr mig inte (Du röstade på detta alternativ)

Hatar natur, djur och miljö. [smile]


   
SvaraCitera

Bjärgo:

Den finns, vi påverkar den inte.

[love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjärgo:

Jag tror att: (fyll i tack) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Bjärgo:

Min åsikt efter all forskning resulterade i, jag har ingen aning om vad som är rätt, men om jag kan cykla istället för att åka bil så borde jag göra det, för det förlorar jag inget på..

Men alltså det kommer ju aldrig göra någon skillnad. Stora företag som är spridda över hela världen kommer ändå släppa ut lika enorma mängder CO2 som förr, och så sitter vi och köper etanolbilar för att det stillar vårt egna samvete. Ta upp det där med etanolbilarna, vilka innbär slöseri av miljötillgångar och exploatering det är till förmån för oss i västvärlden.

En sak som jag däremot tror på är att sluta äta kött! Köttindustrin är the big energislösare och också en del av västvärldens överflödsutnyttjande.


   
SvaraCitera

Bjärgo:

Jag bryr mig inte

Bjärgo:

Den finns, det är vårat fel.

Bjärgo:

Den finns men är överdriven

och

Bjärgo:

Är för dum för att tänka,


   
SvaraCitera