Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!! Tips på snabbt sätt att bli smal?!


dricka vatten istället för att äta, motionera flera timmar om dagen


   
SvaraCitera

Ursäkta mig, men du är 13 år lilla du.. har du fetma? OM du nu skulle ha det så, fine då kanske man borde tänka om kring vad man stoppar i sig/hur ofta m.m.. men annars så nej.

Dessutom, att gå ner snabbt är det sämsta sättet.
Du kanske går ner i början, men sen kommer du rasa upp i vikt mer än vad du vägde innan.

Tänk om, tänk rätt.


   
SvaraCitera

Abrielle96: rasa upp i vikt

Glatt skålandeHjärta


   
SvaraCitera

Folk blir aldrig nöjda. Antingen är man för smal eller så är man för tjock enligt sig själv.


   
SvaraCitera

mrman: Folk blir aldrig nöjda. Antingen är man för smal eller så är man för tjock enligt sig själv.

Det är väldigt sant dock.... Men det är inte så svårt att gå ner i vikt har man bara viljan så går det! Men börja försiktigt, börja springa eller gyma och ät nyttigt och små ät inte. Och ät inte mer kalorier än vad som behövs typ.. Då går man ner i vikt det kan jag lova för det fungerade för mig.. Men som vanligt det är olika för alla!
Men sen är du 13 år och du ska inte behöva tänka på sånt där om du är inte är väldigt överviktig... Trevlig söndag på er alla! Glad


   
SvaraCitera

Armagedda:

Glatt skålandeHjärta

Huuh? hahaha Mycket glad


   
SvaraCitera

Abrielle96:

Huuh? hahaha Mycket glad

ät inget


   
SvaraCitera

Abrielle96: Huuh? hahaha

Det lät jävligt kul med uttrycket "rasa UPP i vikt" 😉


   
SvaraCitera

KaulitzLovin:

ät inget

Vad pratar du om egentligen? o.O

Armagedda:

Det lät jävligt kul med uttrycket "rasa UPP i vikt" 😉

Men det är ju sant ju :O


   
SvaraCitera

Abrielle96: Men det är ju sant ju :O

Tror inte ordet rasa är korrekt i den meningen, aldrig sett något som rasat uppåt 😉
If jo nåw vatt aj min!


   
SvaraCitera

Ahaaa, haha du menar själva meningen xD

Neej, okejdå.. det passa inte direkt in xD


   
SvaraCitera

du kan inte bli smal snbbt


   
SvaraCitera

Att gå ner i vikt är ingen rymdvetenskap. Ät rätt och motionera. Du är 13, du växer fortfarande. Tare chill 


   
SvaraCitera

varför är inte den här tråden låst? jag trodde att um hade slutat vara ett proana-tillhåll!!


   
SvaraCitera

Att gå ner i vikt snabbt är inget att rekommendera då din kropp behöver hänga med i svängarna så att säga. Ät sunt, motionera tillräckligt och sov ordentligt är väl det enklaste tipset jag kan ge. Om du håller på med sötsaker, avstå från det ett tag, det hjälper.


   
SvaraCitera