Aviseringar
Rensa alla

Hjälp torrt hår!!


Ämnesstartare

Hej jag har lockigt hår och det är väldigt tjockt rätt så kort. Det är EXTREMT tort! Jag plattar det aldrig duschar håret en gång i veckan.Men ändå så är det så himla tort! Vet inte vad jag ska göra med det! Jag sätter alltid upp det i tofs för att det blir så himla lockigt när jag låter det torka fritt efter att jag har duschat. Det går att borsta ut men känns väldigt tort och slitet! [sad]

Tack i förhand.


   
Citera
Ämnesetiketter

Man ska endast borsta lockigt hår efter hårtvätt. Redken har bra produkter för lockigt-och slitet hår. Fast det bästa är förstås att raka av allt.


   
SvaraCitera

köp ett bra återfuktande schampoo, det kan faktiskt vara värt att köpa ett dyrare schampoo om man upplever att håret är torrt. tycker jag


   
SvaraCitera

vadå torrt[shake]


   
SvaraCitera

Tickstart:

vadå torrt[shake]

Hens hår har dålig humor, och är tråkigt.


   
SvaraCitera

amsi:

Hens hår har dålig humor, och är tråkigt.

haha, har du också torrt hår kanske[blush][blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

haha, har du också torrt hår kanske[blush][blush]

Ja, jätte torrt, kluv na tå par.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Man ska endast borsta lockigt hår efter hårtvätt. Redken har bra produkter för lockigt-och slitet hår. Fast det bästa är förstås att raka av allt.

Jag borstar det medans jag står i duschen ;O och raka av nej tack jag älskar mitt lockiga hår! c:

Fingerprints:

köp ett bra återfuktande schampoo, det kan faktiskt vara värt att köpa ett dyrare schampoo om man upplever att håret är torrt. tycker jag

Jag har provat många balsam-shampoo


   
SvaraCitera

lisa20088:

Jag har provat många balsam-shampoo

balsam-schampo? köp ett separat schampo och balsam/inpackning.


   
SvaraCitera

Jag skulle rekommendera att du köper ett schampoo för torrt hår! Det finns många olika att välja på, så läs på baksidan och se till att det stämmer överrens med din hårtyp.

Sen finns det ju också hårinpackningar som kan hjälpa, om du inte vill spendera mycket pengar så har google många uppfinningsrika recept!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

balsam-schampo? köp ett separat schampo och balsam/inpackning.

Förlåt jag menade att jag har köpt separerat och har köpt rätt mkt och provat på men inget har hjälpt! D;


   
SvaraCitera

lisa20088:

Jag sätter alltid upp det i tofs för att det blir så himla lockigt när jag låter det torka fritt efter att jag har duschat

lisa20088:

jag älskar mitt lockiga hår! c:

Ah.


   
SvaraCitera

lisa20088:

Förlåt jag menade att jag har köpt separerat och har köpt rätt mkt och provat på men inget har hjälpt! D;

prova o kör en inpackning en gång i veckan också då.Och har det varit specifikt mot torrt hår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beliebes:

Jag skulle rekommendera att du köper ett schampoo för torrt hår! Det finns många olika att välja på, så läs på baksidan och se till att det stämmer överrens med din hårtyp.

Jag och min mamma har letat och läst frågat frisörer men har haft otur för inget utav alla dom vi har testat på har inte funkat :I


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

prova o kör en inpackning en gång i veckan också då.Och har det varit specifikt mot torrt hår?

Jag tror inte att det har varit just mot tort hår ;O Ska prova att ha inpackning en gång i veckan :3


   
SvaraCitera