Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, trans (MtF)


Ämnesstartare

Hej! Jag skulle vilja införskaffa mig en "gaff thong" för tucking, helst i en fysisk butik i Göteborg eller någonstans närliggande som Kungsbacka, Varberg, Kungälv och dylikt. Tar dock absolut gärna in tips på svenska butiker på nätet som säljer det. Vill alltså undvika att beställa online från utlandet. Tack på förhand!


   
Citera

Ärligt talat vet jag inte ens vad "gaff thong" för tucking är för något? Du får nog förklara lite bättre!  Mycket glad


   
SvaraCitera

Har kollat in videon. Jag vet inte varför jag fick en uppfattning om att hon var försäljare därför det var fan vad hon kunde babbla. Hon skulle vara bilförsäljare!  Mycket glad

Förstår ärligt talat fortfarande inte vad det går ut på. Vanliga stringkallingar hittar du hos KINIKI.COM.

Har själv köpt både kallingar och badbyxor där. Är inte så där jävla tänd på "badshorts" som går ner till knäna och Kiniki har faktiskt snygga både briefs och swim briefs.

Jävligt sköna om man vill långdistanssimma.

Btw, vad är "tucking och "MtF"? Antar att "ditt" MtF inte betyder "Multilateral trading facility".  Mycket glad


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera