Aviseringar
Rensa alla

Hjälp tungan 😀


Ämnesstartare

jag tänker beställa tid och ta hål i tungan men mina frågor är
1 behöver jag det eller kan jag ta det själv ?
2 gör det ont ?


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

hampuskw:

1 behöver jag det eller kan jag ta det själv ?

Ja, du behöver en tid. Du kan inte göra det själv om du inte vill riskera att bli förlamad i delar av tungan. Värre saker kan säkert också hända, med tanke på att munnen inte är speciellt ren.

hampuskw:

2 gör det ont ?

Du sticker ett hål i tungan. Gissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. ta det inte själv

2. nej


   
SvaraCitera

1. Det går jättebra själv. Se bara till att doppa nålen i lite vatten innan så att den är ren!

2. Nejdå! Det är inte värre än att ära varm soppa!


   
SvaraCitera

hampuskw:

1 behöver jag det eller kan jag ta det själv ?

Dödsfall har inträffat även när det skett hos piercare, och det är ändå betydligt säkrare än att göra det själv. Tungan av alla platser... tänk.

hampuskw:

2 gör det ont ?

Ska tydligen inte göra så ont som annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du tjej eller? vad ska du med tungpiercing till? om du inte ska blowa kil..... aha...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan göra de själv 🙂 ( eller helst att nån hjälper dig så de blir rätt )
och nej de gör inte ont ( om du inte har låg smärt tröskel )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Nej, gör det inte själv. Ska du låta någon du känner göra det ska den veta vad den gör.

2. Ja tycker det gjorde ont, men de gör alla piercingar, inget överdrivet, gör över efter någon sekund 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Gör det i en studio. Även om du kanske klarar av det själv så vill du fasen inte ha en sne piercing där.

2. Njae, första gjorde inte särskilt ont. Andra gjorde betydligt ondare, men ändå ingen fara. Det är ömheten ett par dagar efteråt som är jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart som fan att du ska göra på studio. Gällande smärta så tycker jag att det har gjort minst ont om jag ska jämföra mina andra piercingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera