Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!


Ämnesstartare

Hej!

Jag är en 15 årig tjej som har ett ganska stort problem.

jag har varit tillsammans med min kille i snart 1 år och vi har fortfarande inte haft sex. Detta beror på att jag tycker det gör ont när man bara försöker föra in ett finger,jag tror det är för jag inte kan slappna av tillräckligt mycket. Jag är kåt & våt när vi ska försöka, men funkar ändå inte, jag känner mig väldigt trygg med honom, men går ändå inte. Börjar bli väldigt jobbigt, för jag är oskuld & känner att han är den rätta att vara med första gången. Varit på gynundersökningar men personen som utfört undersökningarna säger att allt ser bra ut osv. Jag fick mens när jag var 13, och byggd(fysiskt) som en 20 åring. Även psyktiskt redo, vad är problemet egentligen? Hjälp.


   
Citera
Ämnesstartare

ähh det är bara guds sätt att säga till dig att du bör vänta tills du gifter dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahah, jo, har övervägt det Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johannah: byggd(fysiskt) som en 20 åring.

Hur då, menar du? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är lång(175 cm), ser allmänt "vuxen" ut, breda höfter(nu menar jag inte att alla 20 åringar har det haha), alltså jag ser helt enkelt inte ut som 15 eller beter mig som en "vanlig" 15 åring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johannah: ser allmänt "vuxen" ut

Johannah: ser helt enkelt inte ut som 15 eller beter mig som en "vanlig" 15 åring.

Jo, så brukar det ju låta...

För att försöka bistå med lite hjälp i frågan och inte enbart låta dryg: det finns fler sätt att ha sex på än vaginalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jo, så brukar det ju låta...

Haha men nu är det ju såhär, att jag är fullt medveten om att andra 15 åringar sagt precis samma sak men inte alls varit det dom sagt. Men förstår hur du tänker ändå, eftersom det är många unga tjejer som "låtsas" vara äldre än vad dom är.

Jag vet att det finns andra alternativ istället för vaginalt sex, men det går inte att hålla på med i evigheter. Låter dock som ett bra alternativ till en början,men såsmåningom måste det över till "riktigt" sex, annars kommer både han och jag tröttna haha.

Tack för hjälpen iallafall!:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johannah: "riktigt" sex, annars kommer både han och jag tröttna haha.

Ehm, ni kanske inte är en perfekt match för varandra helt enkelt.  


   
SvaraCitera

Du ska absolut inte ha sex om du inte känner att din kropp inte är redo. Det är jättevanligt att unga tjejer som du ställer upp trots att kroppen säger nej för killens skull. Lär känna din egen kropp själv först och avancera från ett finger till en dildo och smörj in dig med olja. 


   
SvaraCitera