Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


Ämnesstartare

Fick lite hår på kuken samt pungen för något år sedan, mer än det har inte hänt.
Någon som vet felet på mig?


   
Citera
Ämnesetiketter

Hur gammal är du ens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Hur gammal är du ens?

15


   
SvaraCitera

bananmilkshake:

15

Du kommer få mer hår, ingen fara. Dock är det faktiskt skönt att vara hårlös där nere och tjejerna gillar det (antar jag).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Du kommer få mer hår, ingen fara. Dock är det faktiskt skönt att vara hårlös där nere och tjejerna gillar det (antar jag).

förutom att jag har minikuk och kulor då eller, undra bara varför det har stannat av


   
SvaraCitera

bananmilkshake:

förutom att jag har minikuk och kulor då eller, undra bara varför det har stannat av

Hur stor är din ''minikuk'' då? Galen
Vissa har stor vissa har liten de flesta har därimellan, dock handlar egenligen inte storleken allt för stor roll utan hur man lyckas få sin partner att njuta som är det viktiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Hur stor är din ''minikuk'' då? Galen
Vissa har stor vissa har liten de flesta har därimellan, dock handlar egenligen inte storleken allt för stor roll utan hur man lyckas få sin partner att njuta som är det viktiga.

ärligt talat bryr jag mig inte ett skit om tjejer, undrar bara varför det har stoppats av?


   
SvaraCitera

bananmilkshake:

ärligt talat bryr jag mig inte ett skit om tjejer, undrar bara varför det har stoppats av?

Så pass. Nu sa jag visserligen inte ett ord om tjejer dock. Den kanske bara inte ska bli större, jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Så pass. Nu sa jag visserligen inte ett ord om tjejer dock. Den kanske bara inte ska bli större, jag vet inte.

jodu större ska den bli, måste väll även få lite muskelmassa mörkre röst osv, alltså ingenting har hänt efter att jag började får hår för ett tag sen det har typ slutat


   
SvaraCitera

bananmilkshake:

jodu större ska den bli, måste väll även få lite muskelmassa mörkre röst osv, alltså ingenting har hänt efter att jag började får hår för ett tag sen det har typ slutat

Det ordnar sig sörry ^-^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Det ordnar sig sörry ^-^

hahaha kom ihåg hur mycket ångest jag hade när jag va 13,14 nu bryr jag mig inte ens längre känns på riktigt inte som att det finns något hopp kvar


   
SvaraCitera