Aviseringar
Rensa alla

hjälp


Ämnesstartare

Jag & min sambo sedan några år tillbaka gjorde slut för en månad sedan. Han har flyttat ut och allt detdär. Grejen är att vi ändå har en bra relation och så. Vi bokade för länge sen en resa i februari som vi fortfarande ska åka på. Vi bestämde iallfall med varandra att vi inte skulle ligga med någon innan resan för att det såklart kan bli jobbigt. Igår var jag ute och hade skitkul och det ena ledde till det andra och jag gick hem med en. Jag avbröt dock allting efter några sekunder för jag visste ju egentligen vad jag lovat. Iallafall. Nu har jag grov ångest och mår skit över detta. Jag vet att mitt ex fortfarande älskar mig och såklart detta hade sårat honom som fan...men samtidigt är vi inte tillsammans, men vi gjorde ett löfte. Måste jag sägs något? Känner att hela resan kommer bli en plåga isåfall. Kan inte avbokas, har lagt sjukt mycket pengar på den osv. Jag vet inte... 


   
Citera
Ämnesetiketter

Det får du själv bestämma


   
SvaraCitera
opega

Du gör slut men lovar att inte ha sex med ngn för att inte krossa hans känslor, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

opega:
Du gör slut men lovar att inte ha sex med ngn för att inte krossa hans känslor, va?

Ja? men allt handlar om denna resan. Att han redan mår dåligt och så vidare skulle ju bli ännu värre om jag låg med folk. Sen vara tvingade att sova tillsammans i en månad under denna resan hade han tyckt va väldigt jobbigt då. Därav lovade vi varandra att inte ligga med ngn innan vi drar 


   
SvaraCitera

Kan inte den ena av er "köpa ut" den andra ur projektet och ta med sig någon annan på resa istället?


   
SvaraCitera

Gud stackars kille. Åk inte på nån jävla parsemester med någon som desperat vill ha dig tillbaka om du nu inte själv är intresserad. Ta avstånd å låt känslor kallna och lugna ner sig lite om ni känner att ni fortfarande vill ha en bra vänskaplig relation.

Fram tills dess kommer han ju alltså inte kunna tänka på annat än hur han ska vinna dig tillbaka under den där resan. Stackarn. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:
Gud stackars kille. Åk inte på nån jävla parsemester med någon som desperat vill ha dig tillbaka om du nu inte själv är intresserad. Ta avstånd å låt känslor kallna och lugna ner sig lite om ni känner att ni fortfarande vill ha en bra vänskaplig relation.

Fram tills dess kommer han ju alltså inte kunna tänka på annat än hur han ska vinna dig tillbaka under den där resan. Stackarn. 

Det är inte riktigt så det ligger till. Vi har diskuterat sjukt mycket angående resan och gemensamt bestämt att vi åker tillsammans SOM VÄNNER. Han vill inte vara med mig heller då vårat förhållande varit skit på senaste osv 


   
SvaraCitera
Exinon

Eftersom att du nu bröt ert löfte och resan antagligen bara kommer att bli en plåga så skulle jag om jag var du ge honom den andra biljetten och säga att han bör ta med någon annan kompis ist. 


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

Det är inte riktigt så det ligger till. Vi har diskuterat sjukt mycket angående resan och gemensamt bestämt att vi åker tillsammans SOM VÄNNER. Han vill inte vara med mig heller då vårat förhållande varit skit på senaste osv 

jättedålig idé. Men lycka till.


   
SvaraCitera
Em_00

Säg som det är bara. Eller berätta det inte om det inte är någon börda för dig, jag menar ni hade ju gjort slut.


   
SvaraCitera