Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!


linn03
Ämnesstartare

Jag behöver hjälp! Jag och en kille var typ tillsammans men sedan började typ hela våran klass bråka med varandra och nu pratar vi knappt längre. (Det var ett stort bråk där rektorn o skit var inblandat.) Vill bara ha han tillbaka men känner att jag kommer svika alla andra för att det han gjorde var inte rätt mot mig och mina vänner.  Skriv om ni varit med om samma eller har råd <3


   
Citera

Vad har han gjort då?


   
SvaraCitera
linn03
Ämnesstartare

SDniklas:
Vad har han gjort då?

Lite privat men misshandel vart inblandat.


   
SvaraCitera

Rent spontant känner jag att det är bättre att du försöker gå vidare än att riskera att fastna i ett ohälsosamt förhållande, även om det såklart kan kännas svårt just nu


   
SvaraCitera

linn03:

Lite privat men misshandel vart inblandat.

Kontakta polisen om detta ifall det är möjligt. 


   
SvaraCitera

linn03:

Lite privat men misshandel vart inblandat.

ta inte tillbaka han 


   
SvaraCitera

Tro mig har varit med om samma sak ich, det bästa du kan göra är att bara komma över han, det kommer inte bli bra om du tar tillbaka han. Det kan va svårt men kom över honom  


   
SvaraCitera
linn03
Ämnesstartare

Tack för svaren. Kan inte släppa han och kommer aldrig kunna det, han var den första jag någonsin gillade/gillar. Men vill samtidigt inte gå tillbaka men man vill ändå. 


   
SvaraCitera

Fråga honom vad du behöver göra för att han ska förlåta dig!


   
SvaraCitera

linn03:
Jag behöver hjälp! Jag och en kille var typ tillsammans men sedan började typ hela våran klass bråka med varandra och nu pratar vi knappt längre. (Det var ett stort bråk där rektorn o skit var inblandat.) Vill bara ha han tillbaka men känner att jag kommer svika alla andra för att det han gjorde var inte rätt mot mig och mina vänner.  Skriv om ni varit med om samma eller har råd 

hitaa nån anna


   
SvaraCitera