Aviseringar
Rensa alla

Hjälp?


Ämnesstartare

Hej.. jag har precis fyllt 14 år(kille) och har en kuk som är ungefär 17cm.. är det stort eller litet?? För min FV och jag planerar att ha sex men hon är väldigt liten (ca 150cm och väldigt smal) tror ni hon bryr sig om jag är för stor eller för liten? Vill inte att det ska göra ont för henne heller mvh Lukas B

också.. om jag blir smalare blir kuken längre eller kortare?


   
Citera
Ämnesetiketter

Kuken förändras inte om du blir smalare som jag vet och om din flickvän är oskuld dvs aldrig haft sexuellt umgänge förut då tror hon nog att den är stor ont kanske det gör jag tyckte min första gång var smärtsam


   
SvaraCitera

För att bara vara 14 år och ha en kuk på 17 cm är ganska stort 🙂 Men det ska du bara vara glad för 😉 Tänk bara på att ha ett långt förspel och så ni båda är väldigt kåta så gör de mindre ont, ta det försiktigt!


   
SvaraCitera

17cm är lagom


   
SvaraCitera

Bekymmra dej inte om din snorre.
Däremot ska du tänka på att prata ihop dej med din tjej om hon är oskuld. Gör upp en plan, mycket förspel o slick på henne så att hon blir grymt kåt. En klick vacelin är super första gången och träng in i henne med skedställningen där hon sköter införandet och backar på dej. Ta väldigt god tid på er och att du lyssnar o gör som hon vill.


   
SvaraCitera