Hej allihopa
jag hoppas att alla mår bra
det är Anto*** här!
jag har en problem i mitt liv
jag är en bög/gay o ingen vet om det inte mina bästa kompisar heller
o inte föräldrar ingen vet om det liksom
vad ska man göra på sånt sätt hur ska man våga o berätta det till alla
vad kommer du säga till din kompisar
hur kommer du våga gå på skolan när alla vet om det
vad kommer de prata skit om mig
mina föräldrar de skit arga hur ska de hanterar det här
alltså jag orkar inte mer verkligen alla måste veta om det annars kommer jag få skit om jag gömmer det här saken
jag försökte berätta lite grann till föräldrarna min de bli arga direkt . de vill inte alls prata om det
jag försökte ta !livet/självmord! Två gånger
o jag vågar aldrig o berätta det till (psykolog/läkare) och nu har jag sista chansen på mig om jag försöker göra självmord eller dumheter
kommer jag hamna på en vård och bo där jag vet inte vilken typ av vård är det exakt min så är det
vad kan man göra jag orakar inte mer jag mycket trött på mig själv jag sitter hella tiden hemma jag pratar inte med någon elle jag vill inte träffa någon jag har det så tråkigt jag mår inte bra i min hjärta ibland tänker jag ta livet ***** vill bara dö och ibland tänker jag att jag har en lång liv framför mig . Jag bara 16 år föddes 02!
jag berättar det här för att vi alla ungdomar har o vi förstår varandra liksom
skriv vilken tips eller kommentar ni vill jag kommer o läsa alla kommentarer!?
jag hoppas att alla mår bra
det är Anto*** här!
jag har en problem i mitt liv
jag är en bög/gay o ingen vet om det inte mina bästa kompisar heller
o inte föräldrar ingen vet om det liksom
vad ska man göra på sånt sätt hur ska man våga o berätta det till alla
vad kommer du säga till din kompisar
hur kommer du våga gå på skolan när alla vet om det
vad kommer de prata skit om mig
mina föräldrar de skit arga hur ska de hanterar det här
alltså jag orkar inte mer verkligen alla måste veta om det annars kommer jag få skit om jag gömmer det här saken
jag försökte berätta lite grann till föräldrarna min de bli arga direkt . de vill inte alls prata om det
jag försökte ta !livet/självmord! Två gånger
o jag vågar aldrig o berätta det till (psykolog/läkare) och nu har jag sista chansen på mig om jag försöker göra självmord eller dumheter
kommer jag hamna på en vård och bo där jag vet inte vilken typ av vård är det exakt min så är det
vad kan man göra jag orakar inte mer jag mycket trött på mig själv jag sitter hella tiden hemma jag pratar inte med någon elle jag vill inte träffa någon jag har det så tråkigt jag mår inte bra i min hjärta ibland tänker jag ta livet ***** vill bara dö och ibland tänker jag att jag har en lång liv framför mig . Jag bara 16 år föddes 02!
jag berättar det här för att vi alla ungdomar har o vi förstår varandra liksom
skriv vilken tips eller kommentar ni vill jag kommer o läsa alla kommentarer!?