Aviseringar
Rensa alla

hjälp


Ämnesstartare

tja jag kille på 16 år jag är kär i en tjej  i min klass men jag vet inte om hon är kär i mig. jag och hon har  väldigt bra  kompisrelation så jag känner det att om jag frågar och hon säger nej då tror jag  att det blir att hon inte kommer prata med mig på veckor  och jag villl fan  inte förlora henne. hon aldrig varit hemma eller så vi har  barra varit skälva tillsamns i skolan  men det var nära att blev skälva på fritiden  då jag skulle  gå marknad med henne efter skolan men  då kommer min bästa komis och frågar om han fick följa med då kunde inte jag säga nej fast jag ville det men  samtidit ville jag inte göra honom ledsen

har några frågor

hur märker man att hon är intreserad?

vad hade ni gjot?

har ni varit med om någåt liknande?

om hom inte är intreserad hur gör jag henne intreserad?

snäla hjälp


   
Citera
Ämnesstartare

snäla svara


   
SvaraCitera
SOMBI

fråga henne!


   
SvaraCitera

visa henne snopen så kansche hon visar dig fitan 


   
SvaraCitera
SOMBI

skriv en lapp o lämpa i hennes brevlåda/bänk

"vill du ha channs på mej? ja/nejj/kannche"


   
SvaraCitera
SOMBI

S3ON: kansche

SOMBI: kannche

YEAH BROTHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

problemet är att jag och hon har  väldigt bra  kompisrelation så jag känner det att om
jag frågar och hon säger nej då tror jag  att det blir att hon inte
kommer prata med mig på veckor  och jag villl fan  inte förlora henne hur får jag henne att förstå att jag gillar henne

SOMBI:
skriv en lapp o lämpa i hennes brevlåda/bänk

"vill du ha channs på mej? ja/nejj/kannche"


   
SvaraCitera
SOMBI

idolsamuel17: problemet är att jag och hon har  väldigt bra  kompisrelation så jag känner det att om jag frågar och hon säger nej då tror jag  att det blir att hon inte kommer prata med mig på veckor  och jag villl fan  inte förlora henne hur får jag henne att förstå att jag gillar henne

var lite extra snäll mot henne, kolla hur hon är mot dig, ha lite finkänsla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för tipset


   
SvaraCitera
SOMBI

idolsamuel17: tack för tipset

man brukar ju ändå märka lite om personen gillar en tillbaka elr ej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo sant  ska förska ta medv henne hem dag och barra prata såndna sakker sdom lättare prata   blir sällan att man skälv med henne  vi är12 i klasen går sär skolla oftast tråkit nog blir det man hänger 6 till 8 pers tillsamnas har jävlit tur så hänger man 2 eller 3  tilsamans men man vill ju skälv med hnne  tror att hon vill det ochså men när man går iväg skkälv följer dom andra barra efter os


   
SvaraCitera

SOMBI:

YEAH BROTHA

FACKK JÄÄ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag har 1 lekon skälv ,med hon och läraren såklart  då blir det att man snakar myket och på vägen till bussen snakar vi en del


   
SvaraCitera

snaka om mens o sånt som sjejer gilar tro mig du komer bli stjärna på deta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
snaka om mens o sånt som sjejer gilar tro mig du komer bli stjärna på deta

verkligen


   
SvaraCitera