Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


Ämnesstartare

Jag har sån jääävla grov ångest o deprission. Jag går inte i skolan och har tappat all kontakt med kompisar. Har börjat klä och sminkat mig annorlunda så är inte som mina kompisar längre. Jag tar antidepressiva och sömntabletter, (eller tar dom inte, mamma ger mej en av varje tablett varje dag men jag sparar dom till senare när jag ska ta livet av mig) och jag försöker visa mig glad för andra så dom tror jag mår bättre så att jag sen kan ta livet av mig. Jag hatar allt och alla. Jag kommer ta mitt liv om nåra veckor och om jag it lyckas, kommer jag försöka senare när nån minst anar det! jag ska lyckas!! 


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är fortfarande väldigt ung, livet har stor potential i sig att vara riktigt bra


   
SvaraCitera

Tur att jag kan inte svälja tabletterCool


   
SvaraCitera
time
 time

På den här sajten finns väldigt många som både känner och har känt som du gör just nu. Jag var en av dem och nu har jag ett helt annat liv bland annat med folk som jag träffat på den här sidan. Det går att vända på precis allting oavsett hur svart det känns. Har du någon form av samtalskontakt alls? Kontakt med läkare? Att du mår såhär dåligt är ett symtom av din sjukdom och inte hela livet. Det är som vilken sjukdom som helst, det går att bli frisk och då kommer de här tankarna kännas väldigt långt borta.


   
SvaraCitera
Maxxie

Vet inte om det här kan hjälpa dig men men...

Suicide, read this first


   
SvaraCitera

suicidalbitch:
Jag har sån jääävla grov ångest o deprission. Jag går inte i skolan och har tappat all kontakt med kompisar. Har börjat klä och sminkat mig annorlunda så är inte som mina kompisar längre. Jag tar antidepressiva och sömntabletter, (eller tar dom inte, mamma ger mej en av varje tablett varje dag men jag sparar dom till senare när jag ska ta livet av mig) och jag försöker visa mig glad för andra så dom tror jag mår bättre så att jag sen kan ta livet av mig. Jag hatar allt och alla. Jag kommer ta mitt liv om nåra veckor och om jag it lyckas, kommer jag försöka senare när nån minst anar det! jag ska lyckas!! 

suicide is a permanent solution to a temporary problem med andra ord det finns inget som gör så du kommer må bättre jag vet att du kan må skit och vara på din lägsta punkt i livet men det kommer gå över jag har själv försökt att begå självmord 6 gånger låg i konstgjord koma i 3 veckor och det var för mindre än ett år sen just nu har jag en fin sambo och min depression är fortfarande där men den är mindre än vad den var innan med andra ord självmord är aldrig svaret det kan kännas hopplöst men tänk på att ifall du begår självmord kommer folk tro att det är deras fel och det kan leda till folk skadar sig själva och sånt mitt tips är att du ska kontakta psykiatrin 


   
SvaraCitera

Antidepp och sömntabletter kommer inte att ta livet av dig.
I övrigt är det enda jag kan säga att hålla ut, saker blir annorlunda och ganska fort i den ålder jag gissar att du är. Under tiden kan du försöka prata med folk om vad som tynger dig och så.


   
SvaraCitera

Hej, jag vet att livet är tufft men om du onanerar blir det bättre. Om inte ta livet dig, testa hängning det funkar.


   
SvaraCitera