Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


Ämnesstartare

Hej, jag är ganska orolig över en sak. För ett tag sen så onanerade jag med en deoflaska (jag rullade den alltså över klitoris) och jag rengjorde den inte innan. Tänkte att det inte var så viktigt. Men sen dess har jag haft mycket mindre känsel i klitoris. Har jag sabbat den??? Är så orolig… 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja, jag vet att jag är dum. Ni behöver inte nämna det. 


   
SvaraCitera

Nja jag tvivlar på att du har förstört ditt underliv (har ingen klitoris så kan inte direkt berätta från erfarenhet.) Asså känner du något mer? Hade ju varit lite mer allvarligt om det började klia eller liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Nja jag tvivlar på att du har förstört ditt underliv (har ingen klitoris så kan inte direkt berätta från erfarenhet.) Asså känner du något mer? Hade ju varit lite mer allvarligt om det började klia eller liknande.

Det sved efteråt


   
SvaraCitera

törnrosa99:

Det sved efteråt

Okej, jag tänker gissa på att huden blev bara irriterad och känseln kommer bli bättre om några dagar. Btw väldigt kreativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Nja jag tvivlar på att du har förstört ditt underliv (har ingen klitoris så kan inte direkt berätta från erfarenhet.) Asså känner du något mer? Hade ju varit lite mer allvarligt om det började klia eller liknande.

Tack för svaret! 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Okej, jag tänker gissa på att huden blev bara irriterad och känseln kommer bli bättre om några dagar. Btw väldigt kreativt.

Ja fast det här var typ en månad sen


   
SvaraCitera

törnrosa99:

Ja fast det här var typ en månad sen

Jag vet detta kommer låta lika illa som självmord. Eftersom att det har gått så lång tid och du fortfarande upplever sämre känsel borde du söka hjälp av en läkare, vet det låter illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Jag vet detta kommer låta lika illa som självmord. Eftersom att det har gått så lång tid och du fortfarande upplever sämre känsel borde du söka hjälp av en läkare, vet det låter illa.

Okej. Fan vad pinsamt. :’( 


   
SvaraCitera

törnrosa99:

Okej. Fan vad pinsamt. :’( 

Ja det jag menade men TÄNK ifall det är något allvarligt på riktigt, tvivlar starkt på att det är så men ifall ditt "problem" varar någon vecka längre tycker jag du borde söka hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nån mer som har nån idé? Tror ni att den minskade känseln på klitoris beror på deodoranten? Tacksam för svar! 


   
SvaraCitera

törnrosa99:
Hej, jag är ganska orolig över en sak. För ett tag sen så onanerade jag med en deoflaska (jag rullade den alltså över klitoris) och jag rengjorde den inte innan. Tänkte att det inte var så viktigt. Men sen dess har jag haft mycket mindre känsel i klitoris. Har jag sabbat den??? Är så orolig… 

Gå till ungdomsmottagningen och fråga


   
SvaraCitera

Var det en roll on och du använde den delen täckt av deodorant? Kan ha blivit uttorkad eller nått men känns som att det borde ha ordnat sig efter så lång tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Var det en roll on och du använde den delen täckt av deodorant? Kan ha blivit uttorkad eller nått men känns som att det borde ha ordnat sig efter så lång tid.

Ja precis, det var en roll on och det var deodorant i den 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle kunna fråga mamma, hon är nämligen sjuksköterska… nä förresten, dör fan hellre. 


   
SvaraCitera