Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


Ämnesstartare

Inte Jung:

Kroppen brukar vara väldigt hållbar och det blir nog bättre om du får det kollat av vården

Kommer dö av pinsamhet 


   
SvaraCitera

törnrosa99: Kommer dö av pinsamhet

det går över Glad
kanske har frågat innan men ser den annorlunda ut än innan? om du på något vis haft möjlighet att hålla koll på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:

det går över Glad
kanske har frågat innan men ser den annorlunda ut än innan? om du på något vis haft möjlighet att hålla koll på det

Nä den ser likadan ut


   
SvaraCitera

törnrosa99: Nä den ser likadan ut

det är nog bra


   
SvaraCitera
Listus

Bara ta dig till ungdomsmottagningen, dina föräldrar behöver inget veta. Sen finns det alltid värre historier, finns så många galna historier om folk som gjort märkliga saker när dem varit kåta. 


   
SvaraCitera
Zsasz

törnrosa99:

Kommer doktorn pilla på min klitoris då? 

Doktorerna "pillar" generellt inte på saker, dem undersöker dem bara för att få en överblick av hur det ser ut (på ett medicinskt sätt). Dem är professionella och vet vad dem håller på med, och jag kan lova dig att dom har hört det mesta redan, jag kan garantera du är inte den ända personen som gjort precis vad du gjorde, när man är ung experimenterar man, det är så man lär sig, det är inget att skämmas över och inget dem kommer hålla över eller dömma dig för på något sätt. Du har inget att vara rädd för, men jag vet att ovissheten av det hela kan skrämma en, hade jag varit dig hade jag bara gått dit, och sedan när det väl är gjort så kommer du nog se att det inte var så skrämmande som du trodde.


   
SvaraCitera

törnrosa99:

Det står att det är en mild deodorant för känslig hud

Det kan mycket väl va att då den får kroppen/huden domna lite, använder du deodorant "där nere" ofta? Pröva duchsa/tvätta med värme vatten och tvål och låt det skölja litet tag så borde de bli bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:

Det kan mycket väl va att då den får kroppen/huden domna lite, använder du deodorant "där nere" ofta? Pröva duchsa/tvätta med värme vatten och tvål och låt det skölja litet tag så borde de bli bättre.

Okej, tack! Nej har bara hänt en gång


   
SvaraCitera
Zsasz

jocke/Kim:

Det kan mycket väl va att då den får kroppen/huden domna lite, använder du deodorant "där nere" ofta? Pröva duchsa/tvätta med värme vatten och tvål och låt det skölja litet tag så borde de bli bättre.

Värt att nämna är att trådskaparen har sagt att det var en månad sedan dem gjorde det och det fortfarande inte känns som vanligt. Jag skulle fortfarande rekommendera ungdomsmottagningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick svar från umo och de sa att jag inte skadat min klitoris!!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enligt dem berodde det bara på oro och stress 


   
SvaraCitera

törnrosa99: Enligt dem berodde det bara på oro och stress

Känns det bra?


   
SvaraCitera
Zsasz

Så mitt "det är t.o.m. möjligt att pga din rädlsa om att något är fel så känns det som dett är fel" var rätt då, det är bra att höra att det inte är något fel. Förhoppningvis kommer kunskapen om det göra att det går tillbaka till normat så snart som möjligt.


   
SvaraCitera

Det beror på vad för slags deodorant det handlar om. Troligen är det en vanlig som innehåller lite koncentrerad alkohol och parfym, och det svider när det får kontakt med, till exempel, klitoris. Det du bör göra är att tvätta bort allt sådant, och vara vaksam så du inte får sår/blåsor. 


   
SvaraCitera

Lav:

Jag hade gått och kollat upp det direkt. Skit i att det är skämmigt, om det kan förstöra ditt underkliv blir det knappast bättre för dig om det skulle finnas hjälp att få innan det är försent.


   
SvaraCitera