Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


Ämnesstartare

Har alltid så enormt svårt med kännslor tyvärr! Och nu har det kommit till det stadiet att jag äntligen känner mig lycklig med någon det pirrar i hela kroppen när jag skriver med honom och pratar med honom, vi har inte träffats än han ville ses i början men jag var för osäker och nu ångrar jag mig. Just nu är han utomlands i en hel månad och jag är rädd att det vi har sakta men säkert ska dö ut tills han kommer tillbaks och vi hinner ses... hur ska jag visa att jag vill ses är inte typen som gillar att fråga rakt ut men hur ska jag  göra, eller få honom att prata i telefon med mig vågar inte bara fråga vill helst ge en liten hint men hur...?


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja de e svårt, har själv varit i den situationen. Om du vill ge en liten hint till att börja prata tele med han så kan du skriva typ
”det hade varit kul å typ snacka en dag Glad
man övertänker alldeles för mkt och jag är helt säker på han skulle bli super glad om du frågade han.
de är viktigt ju att höra varandra så man ändå få känna varandra. Lycka till <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:
Ja de e svårt, har själv varit i den situationen. Om du vill ge en liten hint till att börja prata tele med han så kan du skriva typ
”det hade varit kul å typ snacka en dag Glad
man övertänker alldeles för mkt och jag är helt säker på han skulle bli super glad om du frågade han.
de är viktigt ju att höra varandra så man ändå få känna varandra. Lycka till <3

Folk brukar säga ”det är bara att fråga, det värsta som kan hända är att han säger nej” och för mig är ett sånt nej världens undergång få jag är rätt så tillbakadragen som person tyvärr. så blir sällan att jag vågar fråga rakt ut


   
SvaraCitera

Ye jag bara frågar inte och är ledsen över det


   
SvaraCitera

Sotalillajag:

Folk brukar säga ”det är bara att fråga, det värsta som kan hända är att han säger nej” och för mig är ett sånt nej världens undergång få jag är rätt så tillbakadragen som person tyvärr. så blir sällan att jag vågar fråga rakt ut

De är en risk man måste ta har jag lärt mig, jag vet hur det är, man vill men vågar inte. Men man får se de som en övning, sätt in dig att du är en motsatt person av dig själv och säger han nej så är det hans förlust. Och tro mig, ville han se dig innan så skulle han förmodligen inte heller neka till att vilja prata med dig. Annars får du börja med,
”pratar du mkt å så i telefon?” 
Å sen börja därifrån och säga att du inte brukar de men hade gärna velat prata med någon ibland... finns många sätt du 🙂


   
SvaraCitera

Fråga rakt ut liksom, det visar hur självsäker du är också. Du behöver inte säga "hej, vill du ses" du kan bara fråga så här: jag ska ut och ta en promenad vill du följa med, eller Jag vill äta glass vill du följa med och snacka lite. Nåt sånt, diskret så att säga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är just det han ville ses innan men tackade nej...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo får bara hoppas att det mellan oss inte hunnit dö ut tills han är tillbaks i sverige

Ekin:

De är en risk man måste ta har jag lärt mig, jag vet hur det är, man vill men vågar inte. Men man får se de som en övning, sätt in dig att du är en motsatt person av dig själv och säger han nej så är det hans förlust. Och tro mig, ville han se dig innan så skulle han förmodligen inte heller neka till att vilja prata med dig. Annars får du börja med,
”pratar du mkt å så i telefon?” 
Å sen börja därifrån och säga att du inte brukar de men hade gärna velat prata med någon ibland... finns många sätt du 🙂


   
SvaraCitera

Man måste våga här i livet. Annars kommer man ingenstans Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
Fråga rakt ut liksom, det visar hur självsäker du är också. Du behöver inte säga "hej, vill du ses" du kan bara fråga så här: jag ska ut och ta en promenad vill du följa med, eller Jag vill äta glass vill du följa med och snacka lite. Nåt sånt, diskret så att säga. 

Smart!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Man måste våga här i livet. Annars kommer man ingenstans Party

Vågar ju sällan...:/


   
SvaraCitera

Sotalillajag:

Vågar ju sällan...:/

Du måste bara komma över tänket om att det är världens undergång, för det är det verkligen inte. I ditt huvud är det det men i verkligheten så är det inte så. Du kan se det som ett rejält steg i rätt riktning om du frågar honom. Tänk om han säger ja, hur skönt skulle inte det kännas? Då kanske det får dig att våga mer! För man kommer få många "nej" i sitt liv så det är jätte viktigt att kunna ta ett nej.

Hoppas det löser sig och att ni ses när han kommer tillbaka Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får hoppas det

Asstriid:

Du måste bara komma över tänket om att det är världens undergång, för det är det verkligen inte. I ditt huvud är det det men i verkligheten så är det inte så. Du kan se det som ett rejält steg i rätt riktning om du frågar honom. Tänk om han säger ja, hur skönt skulle inte det kännas? Då kanske det får dig att våga mer! För man kommer få många "nej" i sitt liv så det är jätte viktigt att kunna ta ett nej.

Hoppas det löser sig och att ni ses när han kommer tillbaka Glad


   
SvaraCitera