Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


Såradtjej:

Dom går i min klass och åker samma bussar 🙁 tack för stödet det hjälper <3

Lugnt<3 Titta inte ens på dom på bussen, låtsas att dom inte ens finns. Dom vill såra dig, så visa inte att du blir sårad över vad dom säger. Ge dom inte vad dom vill ha. Då kommer dom troligtvis tröttna och sluta tillslut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissBadass:

oj ja det gjorde jag visst
Här kommer det rätta

Det du ska göra är att gå rakryggad med blicken framåt med ett leende på
läpparna och inte ens titta på dom som kallar dig det. Låtsas som att
dom inte ens finns och att du inte hör vad dom säger. Dom VILL att du
ska höra och dom VILL tycka ner och såra dig.

Dom har ingen respekt för mig förstår inte hur människor kan sjunka så lågt 🙁 


   
SvaraCitera

Såradtjej: Hur ? , det är andra som skapar problem för mig och ljuger om att jag gjort saker jag inte gjort ,jag gör inte ett skit

hitta andra att vara med som inte bryr sig, livet är tyvärr en jävligt kass plats full av idioter, det man måste göra är att anpassa sig så bra som möjligt och försöka hitta så många personer som inte är idioter som möjligt. du är antagligen ung också så var medveten om att det blir mycket bättre med åren


   
SvaraCitera

Såradtjej: Dom har ingen respekt för mig förstår inte hur människor kan sjunka så lågt 🙁

blir ledsen när jag hör om din situation, har haft det ganska liknande under perioder och det är verkligen inget enkelt. kram, det kommer bli bättre, hitta en bra lärare som du litar på som kan hjälpa dig <3


   
SvaraCitera

Är det dina egna vänner som är trassliga eller andra i omgivningen i skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

blir ledsen när jag hör om din situation, har haft det ganska liknande under perioder och det är verkligen inget enkelt. kram, det kommer bli bättre, hitta en bra lärare som du litar på som kan hjälpa dig <3

Jag vill bara ligga kvar i sängen natten är den bästa tiden på en dag för mig därför borde döden vara detsamma .... Tårarna tar aldrig slut , alla är fega i min skola dom säger inte imot fast dom är mina "vänner" :/, mina äkta vänner går inte i min skola heller :'( jag orkar inte mer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
Är det dina egna vänner som är trassliga eller andra i omgivningen i skolan?

Alla :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har även skadat mig själv för att jag inte orkar men har inte modet att ta steget till graven 


   
SvaraCitera

När jag gick i grundskolan skrev jag dagbok. Senare när jag hade en väldigt besvärlig tid i mitt liv satt jag och mindes allt kul som hade hänt och en dag tittade jag i dagboksfilerna vad jag skrivit om dessa fina tider. Det visade sig att allt jag skrivit bara handlade om problem. Inte ett ord om allt som jag senare mindes som så positivt. Mycket av problemen var sådant jag knappt mindes ens. Min slutsat var att det är lätt att man är så tyngd av alla problem att man glömmer glädjen i allt positivt som sker. Nu vill jag inte förringa att du säkert har stora och besvärliga problem. Hoppas bara att det finns något positivt också.


   
SvaraCitera

Är det någon tröst att ha UM där du kan skriva av dig?


   
SvaraCitera
Saga
 Saga

MissBadass:

Rykten skapas av avundsjuka, sprids av hatare och accepteras av idioter

*rykten skapas av små avundsjuka fittor, sprids av bull fittor och accepteras av klamydia innehavande fittor 
upp med minen o så tänker vi såhär ist ^, dem som gör sådant är lägre stående varelser, vi kan hoppas att dem är och förblir arbetslösa för evigt 🙂 

 

hoppas detta hjälpte någorlunda Mycket glad


   
SvaraCitera

Saga:

*rykten skapas av små avundsjuka fittor, sprids av bull fittor och accepteras av klamydia innehavande fittor 
upp med minen o så tänker vi såhär ist ^, dem som gör sådant är lägre stående varelser, vi kan hoppas att dem är och förblir arbetslösa för evigt 🙂 

 

hoppas detta hjälpte någorlunda Mycket glad

Hahah vafan, så go ;D


   
SvaraCitera

Såradtjej: Jag vill bara ligga kvar i sängen natten är den bästa tiden på en dag för mig därför borde döden vara detsamma .... Tårarna tar aldrig slut , alla är fega i min skola dom säger inte imot fast dom är mina "vänner" :/, mina äkta vänner går inte i min skola heller :'( jag orkar inte mer

som sagt, prata med någon vuxen du litar på om det här, det är väldigt viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saga:

*rykten skapas av små avundsjuka fittor, sprids av bull fittor och accepteras av klamydia innehavande fittor 
upp med minen o så tänker vi såhär ist ^, dem som gör sådant är lägre stående varelser, vi kan hoppas att dem är och förblir arbetslösa för evigt 🙂 

 

hoppas detta hjälpte någorlunda Mycket glad

Bästa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

som sagt, prata med någon vuxen du litar på om det här, det är väldigt viktigt.

Jag har gjort det 🙂 men det blir inte bättre 


   
SvaraCitera