Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!!!!


smosha
Ämnesstartare

jag är en kille med kort stubin och blir arg lätt. varje gång man gör något så snackar alla skit vad ska jag göra för att hålla mig undan allt sånt? bara vara helt osynlig. Många snackar skit om mig det har jag fått reda på men vad ska jag göra så att ingen snackar skit om mig mer? och att ingen tror att jag ät en tjallare hjälp känner mig riktigt ledsen nu :(:(:(:(


   
Citera

Bor du i Stockholm?


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

Nej bor inte i Stockholm i närheten det är en liten stad. tips??


   
SvaraCitera

Du måste flytta till Stockholm, min vän. Stockholm är lösningen på alla problem, vi har en speciell gemenskap här förstår du, en sådan där man ej kastar skräp på varann.


   
SvaraCitera

smosha:
jag är en kille med kort stubin och blir arg lätt. varje gång man gör något så snackar alla skit vad ska jag göra för att hålla mig undan allt sånt? bara vara helt osynlig. Många snackar skit om mig det har jag fått reda på men vad ska jag göra så att ingen snackar skit om mig mer? och att ingen tror att jag ät en tjallare hjälp känner mig riktigt ledsen nu :(:(:(:(

Prata med personerna som snackar skit med dig och konfrontera dem om det, alltså verbalt.  Sen undrar jag ifall du inte på något sätt kan lära dig att kontrollera din ilska? Vad händer när du tappar humöret? 


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

men asså jag går i 9:an och kan inte bestämma vart jag ska flytta 


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

Jag säger riktigt fula saker. Jag brukar prata öppet när jag snackar om vilka jag hatar och det jag måste sluta göra det men hur? tänker inte på vilka jag snackar skit med. Men jag vill sluta snacka skit men vet inte vad jag ska göra


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

man hamnar hela tiden i konflikt om man är ute och spela fotboll helt omöjligt


   
SvaraCitera
Aaa.J

Ok, det kan kännas svårt ibland men personer som snackar skit bakom ryggen på en (som jag förstod det som att du nämnde) kommer man nog möta lite då och då genom livet och vist blir man sur på dem, men om man inte vill göra saker värre får man försöka bita ihop och inte säga massa dåliga saker tillbaka. Här är mitt tips:

När det känns som att du börjar bli riktigt arg eller skall säga något elakt, försök lugna ner dig genom att t.ex räkna till tio eller något liknande. Hitta på ett sätt som gör att du kan ta kontrollen över dig själv och försök sen att tänka igenom svaren. Även om nån säger riktigt taskiga saker försök att avvärja det istället för att fortsätta med att svara med taskiga saker.


   
SvaraCitera

dagens justin-bieber generation 


   
SvaraCitera

Jag skulle nog lyda Adams råd och flytta till Stockholm om jag var du.


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

tack för era tips. Men jag brukar också snacka om andra framför deras kompisar hur slutar man göra sånt tänker inte på vad jag säger ibland (asså när jag är lugn)  det finns några som lekar att dem gillar mig och det finns en kille som leker fullständigt iskall hela tiden när man försöker snacka. Ska jag ignorera han total eller vad för jag gillar inte han heller


   
SvaraCitera

Dem'a walk and a'talk bout this a'one. Dem'a laugh and go on bout dat'a one
See dem annotate hypocrites them come again. Dem'a spread dirty lies, "them'a no me friend". But it'll go nowhere, but are bound to drop off, ting. Who feels it knows, and I suppose that you never know ohh.

Först måste det läggas av att snackas dåligheter för folk ifrån din mun, det lättar på dess smutskastning mot dig.


   
SvaraCitera

Sluta bry dig, funkar för mig. Jag är 100 procent seriös.


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

ok ska sluta snacka skit och sköta mitt. Tack för tipsen


   
SvaraCitera