Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


Ämnesstartare

Hej, jag är en tjej på 13 år.
Jag har haft en väldigt svår barndom med föräldrar som inte bryr sig och en pappa som sagt han ska ta sitt liv.

Min mamma o pappa skilde sig när jag var 10år för pappa va tjurig o sur jämt, så mamma jag o mammas 2 barn sen innan flytta till en lägenhet i samma ort jag bodde.
Sen börja något konstigt hända o pappa va på psyket o han har hotat med polisen flera gånger..
Men en dag så kom han till skolan precis dagen efter han sagt han skulle ta sitt liv. Han hotade mig med polisen o jag kommer ihåg att jag va skitledsen.. Jag mådde så dåligt att jag skar mig..
För när min pappa gjorde så mot mig så gjorde de så ont i mig.. nån månad efter kastade han ut mig ur huset..
O när jag satt o spelade CS med en kille idag så sa han saker som stämde in på mig som fan..
Han sa att jag ville ha uppmärksamhet o att jag ljuger o gör hyfsat mycket för att få uppmärksamhet, att jag alltid får som jag vill oftast och att jag skar mig osv.. 
Jag började snacka med honom idag o han är ungefär 32 år så han är ju allvarlig, de är han.. 
Han sa att de är typ sjukdom eller något.. Snälla jag börjar bli orolig..
Så är det någon som kan berätta vad som är fel med mig? 🙁
För de är så att jag verkligen har svårt med att uttrycka mina känslor face to face med en psykolog och sånt..Gråter
Snälla hjälp, jag vill bara må bra.. Jag vill va som alla andra o ha pengar o åka utomlands o va en vanlig familj.
Vi har inte änns pengar till mat... hjälp :


   
Citera
reben

sa killen du spelade cs med att det är fel på dig, att du är sjuk osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: killen du spelade cs med att det är fel på dig, att du är sjuk osv?

mm


   
SvaraCitera
reben

Anonym 1.6:

mm

ifall du började prata med honom idag så har han ju ytterst lite information att basera det han sa till dig på. eftersom han nu är så pass gammal borde han veta bättre än att säga så dumma saker.

du borde ta kontakt med en vuxen som inte är någon idiot genom cs istället. det är ok att vilja ha uppmärksamhet och det är ganska naturligt om man växt upp som du beskriver. finns det en bra skolkurator på din skola? du kan annars vända dig till ungdomsmottagningen eller bup. även om du har problem med det, kan säga att det faktiskt blir lättare med tiden att prata face to face. du kan skicka pm till mig ifall du vill prata mer.


   
SvaraCitera

" vanlig Svensson " inte lika kul som det låter , gå din egna väg och låt livet ta dig ! 


   
SvaraCitera

Hur har ni inte ens pengar till mat, men ni har råd med en spelkonsol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Hur har ni inte ens pengar till mat, men ni har råd med en spelkonsol?

Nej vi fick köpa en bärbar begagnad dator o mamma hade ett gammalt acc med cs  


   
SvaraCitera