Aviseringar
Rensa alla

hjälp!


Ämnesstartare

Hej jag undrar om man tappat oskulden om man har onanerat? Får panik för får inte tappa oskulden innan jag gift mig gpa min religion och får panik. Om man blir typ undersökt så kan man väl inte se om någon har onanerat? Jag har panik så snälla svara


   
Citera

Nej, då har du inte förlorat oskulden. Men kom ihåg att du aldrig får bli undersökt i syfte att säkerställa att/om du är oskuld mot din vilja.


   
SvaraCitera

nej, du har inte ~förlorat oskulden~ och det går inte att se vid en undersökning


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Det går inte att se om man är oskuld eller ej. Det här men mödomshinnan osv är en myt. Det finns ingen hinna som man kan spräcka.


   
SvaraCitera

man vet aldrig, gå till doktorn


   
SvaraCitera

Wat-Meme-Old-Lady-Face-01.jpg


   
SvaraCitera

Går väl inte ens att med säkerhet ta reda på om man haft traditionellt sex eller ej?


   
SvaraCitera
mynona

det går inte ens att se om man haft vaginalt sex genom en kroppslig undersökning eftersom mödomshinnan inte existerar.

Och om en religion kräver att du ska vara oskuld till giftermålet och ger dig panik om du inte är det tycker jag inte att den verkar så lockande


   
SvaraCitera

Nej, du förlorar inte oskulden och det går inte att undersöka om nån har haft sex. Varken på kvinnor eller män...


   
SvaraCitera